LED snelheidsmeters

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
P1010356.jpg


Ik had er vroeger wel wat meer van gezien in de kleuren wit/blauw/etc. maar dit oogt vrij oem :)
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
tjah radio zal wel stock moeten blijven wisselaar heeft de geest al gegeven dalijk de rest ook nog rip dan hek heelmaal wat whahahah
 

boudi

Actief
22 aug 2010
466
14
18
Dit lijkt mij wel een leuk project. Ik zit alleen met 2 dingen. Wat heb ik exact nodig aan lampjes en tijd. Vrije tijd? Wasda... 8O
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
als je de eerste link van alan aanklikt dan kom je op dat andere forum uit daar staat precies wat je aan lampjes nodig bent omcirkeld lampjes zijn gewoon steek leds blauw en helder wit ik gloof waarvan 3 wit en 2 blauw 1 blauwe heef hij voor het contact slot gebruikt van het weekend ook ff de tandpasta truuk gebruiken op de koplampen en miskien nog wat tijd over heb ledjes kopen en installen :twisted:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Joop het is leuker om het zelf te doen :p

Ik heb er de tijd ook niet meer voor zoals vroeger :(, maar het is wel zeker de moeite waard om het te doen, want het ziet er echt heel goed uit.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
466
14
18
Ik heb afgelopen weekend een lampje vervangen in de dash. (onderaan bij de 220/240 km). Was piece of cake. Nadien begon mijn motorlampje te branden. Na het doormeten bij de Lexus dealer bleek dat dit te maken had met het feit dat ik de motor gestart had nadat ik de dash had losgemaakt. Alles brandt nu weer mooi ;)
 
27 jul 2011
207
1
0
Alan zei:
Joop het is leuker om het zelf te doen :p

Ik heb er de tijd ook niet meer voor zoals vroeger :(, maar het is wel zeker de moeite waard om het te doen, want het ziet er echt heel goed uit.

Wou dat ik het zelf kon (en de tijd er voor had). Ziet er wel tof uit!
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
morgen ga ik dat @?$&?? motorlampje verwijderen, men precats zijn weg en kan dat lampeke nimeer zien.
in de zomer nieuwe cats kopen.
handige topic :hi:
 

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
het is best simpel. Ik had kapotte lampjes in mijn dashboard en heb ze met normaal geel vervangen (ik heb dus nu zeg maar normaal "lamp"licht in mijn dashboard. Als ik die leds ergens kan vinden wil ik dit nog wel eens doen. Kost je denk ik nejtes gezegd 30 min.

Je hebt een klein tangetje nodig.
Ledjes / lampjes
kruiskop

beete geduld. Zal wel foto posten van mijn dash.