Leuke spot

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Helaas was er geen tijd om een foto te maken, maar vandaag kwam ik een DS3 in het verkeer tegen. Op de deur een Nederlands vlagje met de text "Driven by:" en daaronder "The businessoptimizer".

Geweldig! Je kon mij wegdragen! Misschien zien anderen het autotje nog, het is van het bedrijf Valori.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Gaan we meteen maar even de diepte in (in kader van wegdragen) :p
Dit zeggen ze er zelf over:
Omdat de leasecontracten van de huidige Valori bestickerde VW-polo's afliepen, zijn we op zoek gegaan naar waardige opvolgers. Dat leidde tot een zorgvuldige selectie, je bent immers niet z? maar een Valori-auto. We stellen nogal wat eisen: milieuvriendelijk en zuinig, 14% bijtelling, stoer uiterlijk, pittig en makkelijk van reclame-uitingen te voorzien. Uiteraard moest ook het interieur voldoen aan bepaalde eisen.

Deze bedoel je?
16894420bb4a5ed900b08f6ac3973d9b.jpg
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Hube zei:
Helaas was er geen tijd om een foto te maken, maar vandaag kwam ik een DS3 in het verkeer tegen. Op de deur een Nederlands vlagje met de text "Driven by:" en daaronder "The businessoptimizer".

Geweldig! Je kon mij wegdragen! Misschien zien anderen het autotje nog, het is van het bedrijf Valori.

Ik ben dan ook geen lexus eigenaar, maar uhm ik snap um nie.... :roll:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
die polo's zagen er ook niet uit hoor... heb met deze concullega's gewerkt en ze wilden er heel snel vanaf
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat is toch prachtig, staat ook meestal zo iets op rallybakken, toch? :)

Idd GPS, dat was hem!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Die stickers kan je overal kopen op het internet, ik heb er ook nog aan gedacht, maar vond het TE sjonnie :D