Als de auto niet in voorraad is en in Japan moet worden besteld is de levertijd 4 maanden.
Het komt bij mij vreemd over dat "Arnhem" geen levertijd kan geven. Mijn ervaring met Lexus Louman importeur en 7 dealers in Nederland, was dat zij allemaal mij konden vertellen wanneer mijn gewenste specificatie in NL geleverd gaat worden en ook nog door welke Dealer besteld was en of het een niet gereserveerd (dus geen klantorder!) voertuig betrof!
Ik kreeg vorige week een "menukaart" van Lexus, waarop je instellingen voor de auto kunt aangeven, zodat het meteen ingesteld kan worden. Nog een paar weekjes.
leuk ben benieuwd of ik dat ook krijg, kun je een foto posten ?
nee heb nog nietsHeb je de reinigingsset van Lexus al ontvangen? Die kwam een paar weken geleden.
Klinkt goed ik heb standaard zwart met rode bekleding en parkeersensoren en DABWat voor uitvoering heb jij besteld?
De mijne wordt een Sport Edition in Atomic Platinum, met slate grey bekleding en led koplampen. RVS achterbumper bescherming, verlichte dorpellijsten en een bamboe lijstje.
De auto is aangekomen bij de dealer, exact op tijd. Volgende week ophalen. Het wordt een lange week...