Lexus-Dzjino **update** 27-04**

remcois200

Actief
22 dec 2012
105
2
0
Zeer netjes! ook camberplates toegepast en uit laten lijnen? hoeveel heb je hem verlaagt? en geen problemen met aanlopen?
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
remcois200 zei:
Zeer netjes! ook camberplates toegepast en uit laten lijnen? hoeveel heb je hem verlaagt? en geen problemen met aanlopen?



Nope geen Camberplates en nog niet uit gelijnd! kan donderdag pas te recht om uit te lijnen!
 

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Lexus-dzjino zei:
khwong26 zei:
Super strak :) en hoe is het kwa comfort ?


ik heb nu alles op standje 16 staan! even paar dagen zo rijden! daarna ga ik kijken of ik hem iets stugger wil of juist zachter!



Ok ik ben benieuwd want ik twijfel of ik het zolaat met eibach veren of een schroefset nemen.

want ik vond me achterkant net iets te hoog
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
khwong26 zei:
Ok ik ben benieuwd want ik twijfel of ik het zolaat met eibach veren of een schroefset nemen.

want ik vond me achterkant net iets te hoog


Ik rijd vandaag nog even op 16 clicks en zal dit morgen veranderen naar 20 wellicht is iets dan stugger en rijd het lekkerder! i keep you posted!
 

DirkR

Hoort erbij
26 jul 2012
75
0
0
Heel netjes!!! lekker laag.
Mijne kan niet lagen ivm ET 35 :X

Maar camberplates? Dat gaat niet met double wishbones, dat is voor mcpherson ophangingen.
Verstelbare draag armen heb je dan nodig.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
ziet er netjes uit zo laag. maar staat hij nou achter ietsje lager of lijkt dat zo?
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Phaebo zei:
ziet er netjes uit zo laag. maar staat hij nou achter ietsje lager of lijkt dat zo?


Dit lijkt zo! maar misschien dat ik hem toch iets omhoog schroef! zit te twijfelen! ohja helemaal vergeten te melden, dit alles is mogelijk gemaakt door Ritchie die zit hier ook op het forum!
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Niceyyyyy! Waarom zou je hem omhoog zetten?
Staat toch prima zo, standaard voorbumper, dus ook gewoon de drempels.
:hi:
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Even een iets kleins, als alles door gaat kan ik augustus een compressor kit ophalen in polen :).... Dus dan zou de club een compressor rijder rijker zijn :D... i will keep you posted
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice nice! In de afgelopen maand heb ik al 2 mensen gezien die hun set verkopen op facebook...
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Heel gaaf daar zul je veel plezier van hebben.
Maar eff wat anders was jouw auto niet gestolen? Hoe is dat afgelopen?
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Phaebo zei:
Heel gaaf daar zul je veel plezier van hebben.
Maar eff wat anders was jouw auto niet gestolen? Hoe is dat afgelopen?


auto is terug gevonden na een dag! met schade, heb inmiddels een nieuwe sloten set en computer er in zitten!
18 juni gaat ie terug voor de overige schade voorbumper en achterbumper!

heb jij voel moeite moeten doen om die compressor kit te installeren??
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Ooh gelukki weer gevonden, wel balen zeg van alle schade. Kompressor kit installeren is als je een beetje handi bent erg goed te doen. Ik heb ergens nog wel een linkje naar een komplete inbouw beshcrijving.
Als je verder nog vragen hebt moet je me maar vragen. Heb me inmiddels flink verdiept in de compressor kits dus kan je er veel over vertellen.
Succes met het ophalen ervan. Kijk vooral goed of de kompressor niet lek is en dat je geen olie ruikt. Dit was bij mij het geval en kon ik een andere kompressor kopen. Revisie setjes zijn haast niet te krijgen.
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
ooeeh nice! ben eens benieuwd! ben ook nog altijd aan het kijken wat ik ga doen met het vermogen maar nog niet echt iets definitiefs gevonden. motor swap heb je last van die RDW keuring aangezien de auto na 98 is kost dat ook veel te veel geld.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Hey als je nog actief bent! Ik zag je topic en ben verliefd geworden op de Denso's. Maar las ook dat je ze verkocht had. Mag ik vragen waarom? Of was het omdat je de auto wou verkopen? Groeten