Lexus IS DVD Navigatie Climatronic MP3 Scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Gaat niet passen op een non ML versie, de bekabeling is anders, versterker unit is anders, etc.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
weet je dat zeker bij will ging zo 1 erin als zoete koek en die heeft ja een ingevoerde 350 dus alles amerikaans en daar pastte ook een europees model in
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Joop zei:
weet je dat zeker bij will ging zo 1 erin als zoete koek en die heeft ja een ingevoerde 350 dus alles amerikaans en daar pastte ook een europees model in


Wil zijn wagen is een ML uitvoering, dat past dus.
Wagens zonder een ML systeem die bedoel ik. Met de standaard audio zonder scherm. Andere bekabeling, andere aansluitingen, andere versterking, etc.
En ook geen centerspeaker. Etc.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
ho ho ,

mijn lexus had ook geen ml heb het net even gesjekt .
dus gaat er gewoon in en bij mij werkte het :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Vorige week ook nog een gespot en gepost, in een ander topic.



Als je een NON ML IS hebt, dan moet je volgens mij ook de versterker, speakers en kabelbomen erbij halen? Volgens mij is het een andere versterker met ook andere aansluitingen.
De speakers en versterkers van de ML zijn ook beter.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
dat van de kabels en versterker weet ik niet .
maar ik heb de navi er gewoon in gebouwt en het werkte geen andere kabels of versterker geplaatst
ik heb nu dus ook 1 navigatie systeem over ( is wel amerikaans )

bij lexus zeiden ze ook dat het niet zou gaan maar als je niet probeert weet je het niet
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alor zei:
Had ik ook gevonden ja... Wat zou hij bedoelen met geen onzin biedingen ?

4900,- ??:D


die 4900 is de nieuwprijs volgens mij, maar dan wel compleet en niet alleen deze unit die hij nu aanbiedt.

350 is een extreem koopje Wil!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.