Lexus IS200 (kleine dingetjes)

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Mooi hoor, nu heb je dus ook xenon of niet?
Mooi houden kun je doen door ze te poetsen met commadant 4 als ze wat dof gaan worden.
Ziet er in ieder geval erg netjes uit.

Groeten,
Patrick
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
goed bezig! ik had dezelfde ellende met koplampen monteren. Die van mij waren aftermarket is300 koplampen dus die paste ook niet gelijk had dezelfde modificaties aan de lampen moeten doen. Gelukkig had ik alleen niet die tussen stukken.
Mooi dat het allemaal gelukt is.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Nice! :hi:
Gek dat sommige modellen wel zo'n tussenstuk hebben en andere weer niet. Die van mij heeft ze ook.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
s1009550 zei:
Goedenavond,

Mijn IS200 staat inmiddels te koop (viewtopic.php?f=26&t=4643) omdat ik op zoek ben naar een IS250. Nu kwam ik de volgende IS250 tegen:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lexu ... ousPage=lr

Mijn vraag is of iemand op dit forum bekend is met deze auto? En welke uitvoering zou dit zijn? (De bruin-lederen heb ik nog niet eerder gezien in een IS250....)

Mvg. Harry
Misschien is dit niet iets?
http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=4664
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
RoelVB zei:
s1009550 zei:
Goedenavond,

Mijn IS200 staat inmiddels te koop (viewtopic.php?f=26&t=4643) omdat ik op zoek ben naar een IS250. Nu kwam ik de volgende IS250 tegen:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lexu ... ousPage=lr

Mijn vraag is of iemand op dit forum bekend is met deze auto? En welke uitvoering zou dit zijn? (De bruin-lederen heb ik nog niet eerder gezien in een IS250....)

Mvg. Harry
Misschien is dit niet iets?
http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=4664

Ik heb deze ook gezien, maar ik ben op zoek naar een zwarte IS250.

Mvg. Harry
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
s1009550 zei:
Goedenavond,

Mijn IS200 staat inmiddels te koop (viewtopic.php?f=26&t=4643) omdat ik op zoek ben naar een IS250. Nu kwam ik de volgende IS250 tegen:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lexu ... ousPage=lr

Mijn vraag is of iemand op dit forum bekend is met deze auto? En welke uitvoering zou dit zijn? (De bruin-lederen heb ik nog niet eerder gezien in een IS250....)

Mvg. Harry

Goedenavond mede-forumleden,

Ik kwam de volgende IS250 op een duitse verkoopsite:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... src=st&a=1

Nu vraag ik me af:
- Welk type zou dit zijn? (Business, business tech, business luxury, sport of executive)
- Is de vraagprijs re?el gezien bouwjaar, kilometerstand, uitrusting etc.?

Omdat dit een buitenlandse auto betreft komen hier nog een aantal kosten bij: bpm etc.

Gr. Harry :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
daar zullen de is250 jongens meer verstand van hebben dan ik... stuur Alan of Alor anders een PM misschien weten ze het wel...
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
mlcoolj zei:
daar zullen de is250 jongens meer verstand van hebben dan ik... stuur Alan of Alor anders een PM misschien weten ze het wel...

Ik heb ze een PM gestuurd :rulez:
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Persoonlijk vind ik hem wat aan de prijs maar aangezien het een particulier is zal het wel Verhandlungsbasis zijn en ik denk dat je met 10% eraf een heel eind kan komen (dus 12.000). 1 foto van een velg met stoeprandschade dan zullen de andere 3 niet veel beter zijn. Kan je gebruiken bij onderhandelen maar zelf moet je wat euro's optellen voor herstel, maar ik begrijp dat je daar genoeg ervaring mee hebt.
Lijkt me een Executive dat met die houtinleg, maar ja hij zegt zelf Luxury ; automaat+ML is weer een bonus natuurlijk.
KM's : tja duitse autobahn kilometers zijn natuurlijk anders als onze stop and go en file problematiek dus dat is niet schokkend.
Met invoer, papierwerk, platen, transport etc. ga je wel richting de nederlandse prijzen lopen en wordt het verschil niet dramatisch groot met een NL autobedrijf, met bijkomende voordelen, en zeker met een NL particulier. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar waarom overweeg je niet een 2008 model dan profiteer je iig van de verbeteringen ? En het is en blijft persoonlijk, maar jezelf tot zwart beperken verkleint natuurlijk de keuze aanzienlijk.
Waarom ga je niet eens kijken : lijkt me zo'n 150 km voor je dus da's geen wereldreis ?
Just my two cents...
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
GWS zei:
Persoonlijk vind ik hem wat aan de prijs maar aangezien het een particulier is zal het wel Verhandlungsbasis zijn en ik denk dat je met 10% eraf een heel eind kan komen (dus 12.000). 1 foto van een velg met stoeprandschade dan zullen de andere 3 niet veel beter zijn. Kan je gebruiken bij onderhandelen maar zelf moet je wat euro's optellen voor herstel, maar ik begrijp dat je daar genoeg ervaring mee hebt.
Lijkt me een Executive dat met die houtinleg, maar ja hij zegt zelf Luxury ; automaat+ML is weer een bonus natuurlijk.
KM's : tja duitse autobahn kilometers zijn natuurlijk anders als onze stop and go en file problematiek dus dat is niet schokkend.
Met invoer, papierwerk, platen, transport etc. ga je wel richting de nederlandse prijzen lopen en wordt het verschil niet dramatisch groot met een NL autobedrijf, met bijkomende voordelen, en zeker met een NL particulier. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar waarom overweeg je niet een 2008 model dan profiteer je iig van de verbeteringen ? En het is en blijft persoonlijk, maar jezelf tot zwart beperken verkleint natuurlijk de keuze aanzienlijk.
Waarom ga je niet eens kijken : lijkt me zo'n 150 km voor je dus da's geen wereldreis ?
Just my two cents...

Dank je voor je reactie!

Ik ben ook aan het kijken in Nederland voor een IS250, maar met mijn verlanglijstje ben ik nog geen betaalbare tegengekomen:

* volledig leer (bij voorkeur zwart)
* vanaf bouwjaar 2007
* km. stand max. 140.000
* kleur: zwart
* automaat
* elektrisch/verwarmde voorstoelen

De BPM uit de Duitse advertentie komt op circa ?2.100,00.
Daar komen nog de kosten bij voor transport, keuring etc., maar dit valt me nog mee.

Bovenop de aanschafprijs van pak en beet ?12.000,00 zou ik in het gunstigste geval de IS250 voor circa ?14.000,00 kunnen aanschaffen inclusief BPM, transport, keuring etc..

Tot nu toe heeft de aanbieder echter nog niet gereageerd, dus ik wacht het even af.....

En ik moet natuurlijk mijn huidige IS200 ook nog kunnen verkopen.....

Mvg. Harry
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Harry,

Ja het is een heel fijn spel dat je moet spelen. Handelaren hebben meestal een minimummarge in hun hoofd (of hun baas) en op een gegeven moment is het gewoon op. Dan komen de tierelantijntjes als een set matten, Protech behandeling of weet ik al wat niet meer. Bij particulieren moet je eerst naar de prijsstelling kijken (als hij zeg 12.900 vraagt weet je dat je vooruit kunt, 13.300 is een apart bedrag, rekent hij op 300 eraf of 1300 ? etc.) en dan de persoon doorgronden. Zit ie op hete kolen of niet ? Soms zijn het kleine dingen als zwart handje contantje ipv bankoverschrijving en ga zo maar door. De een kan er niet tegen als je zijn auto tot de grond afbrandt om de prijs te drukken, de ander denkt mss moet er toch echt wat vanaf.
Laatste advies : ik zei ga eens langs bij de verkoper want het is niet ver, maar je moet niet overenthousiasme tonen want anders heb je geen onderhandelingsruimte. Eerst maar eens telefonisch en e-mail contact (en niet om de 5 minuten vragen hoe zit het nu?) en pas dan ''ik wil wel komen maar ik moet 4000km rijden dus er moet echt wel wat van de prijs af'' :)
Ik wens je veel succes en idd prio 1 eerst de eigen auto zien te verkopen!
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
597
48
28
Inderdaad, nette bak! 140.000 km in 3,5 jaar, is ie in iedergeval niet enkel gebruikt voor ritjes naar de buurtsuper.
En zo met licht grijs / wit / beige interieur kom je niet vaak tegen.

Wat zijn eigenlijk de grootste veranderingen / fixes bij het model na 2008?
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
ThinlaneT zei:
Inderdaad, nette bak! 140.000 km in 3,5 jaar, is ie in iedergeval niet enkel gebruikt voor ritjes naar de buurtsuper.
En zo met licht grijs / wit / beige interieur kom je niet vaak tegen.

Wat zijn eigenlijk de grootste veranderingen / fixes bij het model na 2008?

Goedenavond,

Helaas blijkt het een import auto te zijn waardoor er nog een bedrag aan invoerkosten bij komt :neutral:
Maar weer verder zoeken dus....

Gr. Harry
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
Goedenavond forumleden,

Ik ben nog steeds bezig om mijn IS200 te verkopen zodat ik een IS250 kan kopen: moded: a.u.b. graag je advertentie hier op LF Marketplace.

Echter, ondertussen gaat het gewone onderhoud door.
Sinds een paar dagen brand mijn 3e remlicht niet meer. (Er brandt een waarschuwingslampje op het dashboard)
Weet iemand wat voor lampje in het 3e remlicht zit?
Dan kan ik hem vervangen.

Alvast bedankt.

Mvg. Harry
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
is dat niet zo'n 16watt Toyota lamp.
kost iets van 4 euro dacht ik is een steeklampje met een kleine fitting.
ziet er erg raar uit maar na 16 jaar Toyota ervaring wen ik er wel aan.......
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Third brakelight
921 - aka B1221
Genuine - 90981-11059
12V 18W

Nog meer info? Check de tips and tricks topic, heb daar een lijst met alle nummers voor de verlichting geplaatst.