Lexus LS430 President (2001)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Te koop aangeboden: 2001 Lexus LS430 President - Platinum Zilver. Prijs: ?8250,-

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Reden van verkoop: Overcompleet, en ik wil misschien bijtijds deze auto samen met een andere wagen laten vervangen door een 3rd gen. GS300/450h. Een Lexus blijft toch eerste keus :mrgreen: ;)

GETOONDE WIELEN HEBBEN EEN MEERPRIJS VAN ?1750,- BOVENOP DE PRIJS (totaal ?10.700,-)
-Wald Duchatelet D23; 19"x9 + 32 voor, en 19"x10 +37 achter
-235/40R19 en 265/35R19 Bridgestone Potenza RE050A banden met goed profiel
DE AUTO KOMT MET 2004 LS430 wielen (laatste foto)

Voorzien van de volgende extra's bovenop de standaard executive

-Mark Levinson geluidsinstallatie
-Airco/warme lucht in de voorstoelen
-Dikke geperforeerde Lederen bekleding (zwart, in perfecte conditie)
-Originele Lexus afneembare trekhaak (stekkerdoos mooi verstopt achter bumper)
-Zonnerollo's in de achterdeuren en een elektrische voor het achterraam
-Elektrisch verstelbare achterbank zittingen, hoofdsteunen + verwarming en massage
-Airco/verwarming + radio bediening in de middenarmsteun achter
-Koelkast tussen de achter rugleuningen
-Houten stuurwiel
-Touchscreen navigatie
-Softclose op alle portieren

Naast deze bijzonderheden uiteraard voorzien van alle opties behalve een schuif/kanteldak

Ik kocht deze auto als logische opvolger van de voorgaande twee exemplaren. Hij had toen 206.000km gereden, ik heb er nu 14.000 binnen een jaar opgezet. Toen ik de auto kocht heb ik hem meteen een onderhoudsbeurt gegeven, alle vloeistoffen en filters zijn daarbij ververst. Er is nog 6000km te rijden tot de volgende beurt. Daarvoor heb ik nog het volgende liggen dat met de auto mee gaat:

-Nieuwe remschijven en blokken voor de voorzijde
-Voorremmen montageset
-9 oliefilters + pakking voor nog een hoop motorolie verversingen
-Nieuwe ruitenwisser inserts
-Nieuw luchtfilter
-Nieuwe multiriem
-Alle interieur filters (5 stuks)

De distributieriem kan nog zo'n 80.000km mee, of 5 jaar. Afgelopen jaar heb ik nog de Mark Levinson versterker vervangen, een 02 sensor, en twee achterklep dempers. Auto beschikt over alle onderhoudsboekjes en twee sleutels . Er is daarbij ook nooit gerookt in de auto.

Extra's die op de auto zitten, of meegaan met de verkoop

-Vaistech Ipod interface geplaatst op een Kuda console
-Alpine schermen in de hoofdsteunen (niet aangesloten op een mogelijke bron)
-2004 LS430 Chrome 17" wielen met winterbanden
-Tweede mattenset
-Lexus kofferbak organiser + paraplu
-Red outs op de achterlichten
-Lexus hitteschild voor achter de voorruit
-Klasse III alarm met geldig certificaat

Ik zie de auto graag naar een liefhebber gaan. Hij 'moet' niet weg ;)

Bij interesse of verdere vragen verneem ik graag van u.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

ippo

Hoort erbij
3 aug 2011
52
0
0
Mijn vraag hoort hier waarschijnlijk niet thuis, maar wat zit er in jouw (zonne)brillenvakje? Misschien kun je dat ook toelichten.
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Hey Jelmer, ben een beetje verbaasd dat de LS gaat. Vermoed dat de prijs een behoorlijke hobbel gaat worden als ik zie wat mijn facelift 2004 heeft opgebracht. Anyway, veel succes en benieuwd naar je volgende auto.

Groetennn
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
@Ippo: Je bedoel die twee ronde dingetjes? sensoren van het Alarm, is origineel. Het andere is een knopje voor het alarm waarmee je die sensoren uitschakel denk ik. En dat opgeplakte ding is een overblijfsel van een oude carkit

@Hube: Ja, ik ga weer wat simpelers rijden, en wellicht dat in de toekomst weer vervangen voor een Lexus GS.

@Handigneefje: Hoe bedoel je? Prijs hoog? wat betreft prijs lig ik niet slecht in de markt in vergelijking met de rest, neem ook mee dat het een President is. En voor liefhebbers valt er uiteraard altijd wel wat te regelen. ;)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
De LS430 heb ik aan me vader verkocht. Maar voor deze prijs is hij denk nog wel over te nemen van hem voor wie interesse zou hebben.

Hij mag hier dus wel blijven staan

Zelf ben ik dus nu Lexus-loos geworden :O ... wellicht over een paar jaar weer :)

Op het moment begeef ik mij aan de 'darkside' en rijd een nette bijtellings/verzekeringsvriendelijke BMW 730iA uit '88... nogal een stap terug kwa luxe moet ik zeggen ;)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Jelmer zei:
De LS430 heb ik aan me vader verkocht. Maar voor deze prijs is hij denk nog wel over te nemen van hem voor wie interesse zou hebben.

Hij mag hier dus wel blijven staan

Zelf ben ik dus nu Lexus-loos geworden :O ... wellicht over een paar jaar weer :)

Op het moment begeef ik mij aan de 'darkside' en rijd een nette bijtellings/verzekeringsvriendelijke BMW 730iA uit '88... nogal een stap terug kwa luxe moet ik zeggen ;)



Nieuwe regeringsmaatregelen nog niet gelezen. Ook voor deze bak ga je nu betalen ;)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Bijtelling ook dan? :O Ik heb de auto voor ?2250,- gekocht en betaal daar toch gewoon 35% over??
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Is al weer terug gedraaid, maar er was sprake van dat ook oldtimers wegenbelasting moeten betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.