Lexus op TV

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Zit ik gezellig naar TOP GEAR op Veronica te kijken en gaan ze het plots hebben over een Lexus RS450H en de LFA
Nu op TV
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik heb alleen een stukje gezien van de LFA, ze zijn niet echt fan van Lexus in het algemeen, Jeremy liet dat best merken.

Kan ik ook wel een beetje snappen met de LFA, 350.000 pond.

Wel een mooie tijd overigens........ erg nat, en dan nog sneller dan een paar goede sportwagens die onder droog hadden gereden.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Ook da Hamster is niet echt een fan van Lexus...

Bij die LFA had ie het over "het blijft een Lexus....."

Maar ja zo denkt ook menig Lexus eigenaar over een Audi of welk ander merk.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Top Gear is leuk maar die Clarkson is in het echt een vreselijk arrogant mannetje met een klein pikje syndroom. En dan maar een beetje banden oproken. Kan ik ook hoor. Welke Ferrari is dan 500000 euro waard? Omdat die een naam hebben? De laatste bouwjaren zijn ok maar alles daarvoor is gewoon slecht gebouwde zooi met Fiat onderdelen. En ondanks de prijs zijn alle LFA's gewoon verkocht, mooi toch Lexus of niet. :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Coordinator zei:
Top Gear is leuk maar die Clarkson is in het echt een vreselijk arrogant mannetje met een klein pikje syndroom. En dan maar een beetje banden oproken. Kan ik ook hoor.




Volgens mij is er bij jou ook ergens op getrapt :p :p

:D :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Nee echt niet hoor en jaloers ben ik ook niet maar ik ken iemand in de UK die Clarkson persoonlijk kent. En het is absoluut geen leuke man. Dat heeft hij ook vaak laten merken in zijn boeken. Hij heeft de pest aan de normale mens. Die wel zijn fortuin hebben gemaakt dmv zijn boeken kopen. Kijk maar eens hoe hij Vicky Butler-Henderson en Tiff Needal uit de Top Gear shows heeft gewerkt omdat deze twee populairder werden dan meneer.(en beiden beheersen een auto tig keer beter dan Jeremy.) En dat gaat niet bij hem. Het blijft een leuke show maar gaat gewoon nergens over. Maar leuk hij geeft altijd af op vreemdgaande mannen maar nu doet hij het zelf, echt lache. Verder kraakt hij Lexus altijd af en rijdt prive in foute Mercedessen. Hij blij. :D