Lexus RS200 sideskirts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie

Hoort erbij
12 apr 2009
35
0
0
Hallo,

Aangezien ik liever iemand anders er blij mee maak, dan dat ze bij mij in de garage liggen te verstoffen, verkoop ik een setje originele sideskirts afkomstig van een Toyota Altezza RS200. Heb deze tegelijk met m'n schroefset en Altezza-gril op de kop kunnen tikken bij Japoto. Daar zaten ze bij een uit Japan ge?mporteerde RS200Z halfcut. Helaas bestond de voorbumper uit meerdere kleine delen zeg maar... :roll: :lol:

Materiaal is kunststof (g??n polyester). Kleur is zilvergrijs (weet exacte kleurcode niet) maar denk dat het mooiste is om ze opnieuw te laten spuiten. Voor de rest schadevrij.

De vaste prijs is 75 euro, skirts worden niet per post verzonden.

DSC06380.jpg


Voorbeeld foto's:

gallery_4887_22_1102194782.jpg

Toyota%20Altezza%20RS200Zsmall.jpg

ALTEZZA006F.jpg
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wat blijven de Altezza's mooi zeg... good luck with the sale! Jammer dat je niet per post stuurt, teveel hassle denk ik... anders probeer ff te posten op www.tezzaworld.com is een club van voornamelijk Ieren, maar er zitten ook wat engelsen tussen, als je wilt kan ik het daar voor je posten... laat maar weten...
 

Jappie

Hoort erbij
12 apr 2009
35
0
0
Bedankt voor je aanbod en het plaatsen van de link, deze site kende ik nog niet. Ik denk niet dat er iemand zo gek is om het kanaal over te steken om ze op te halen, dus ik probeer het eerst zo, vervolgens marktplaats en dan eventueel pas verzenden.

Buiten het feit dat ik geen zin heb om de legedozen bak bij de plaatselijke super te plunderen en de skirts in te pakken, zou het zonde zijn als ze bij TNT schade oplopen. Ze liggen me ook niet in de weg :wink:
 

Jappie

Hoort erbij
12 apr 2009
35
0
0
Excuses, was even een tijdje afwezig. Zag dat er ook enkele pm's openstonden :oops: Door middel van een melding van een reactie weer even wakker geschud :lol:

Heb je een pm gestuurd met mijn gegevens, skirts zijn er nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.