Lexus sc430 de slechtste auto ter wereld.

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Net de dvd worlds baddest car gekeken. Hierin is de lexus sc430 door de heren van topgear verkozen tot slechtste auto ter wereld. Dit op basis van looks/performance/prijs en comfort. Hier waren ze totaal niet over te spreken..
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat een onzin. De SC430 rijdt geweldig. Een leuke allrounder.

Maar goed, de heren van Top Gear zijn een beetje rare gasten die je met een korreltje zout moet nemen. Ik zal in ieder geval nooit een auto kopen op aanraden van ??n van hen. Niet dat het zal gebeuren, maar ik acht ze nou niet bepaald bekwaam in dat opzicht.
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Haha, ja de meeste auto's die ze aan raden zijn voor geen van ons op het forum te betalen.
Maar als je bij het groepje van 'slechte' auto's keek (ferrari f50 enz.) snapte ik er maar weinig van. Maaaar, met elke auto hadden ze toch wel een goed punt!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik vind de sc430 er ook niet uit zien, maar dat is mijn mening.. misschien rijdt ie verder wel prima ofzo, maar schonheidsprijs... nee...
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
mlcoolj zei:
ik vind de sc430 er ook niet uit zien, maar dat is mijn mening.. misschien rijdt ie verder wel prima ofzo, maar schonheidsprijs... nee...

Dat vind ik ook, als ik een auto van dat kaliber zou kopen (cabrio coup?) zou het zeker geen SC430 worden, daar is veel mooier spul in te vinden.

Top Gear vind ik trouwens heerlijk, lekker ongezouten en schijt aan het politiek correct geneuzel van tegenwoordig. Niet het "deze auto heeft wel 50cm hoofdruimte en is leverbaar in de volgende motorvarianten die allemaal even geweldig zijn" reviewen zoals alle Nederlandse autoprogramma's dat doen, ook al is de auto de meest lelijke of slecht rijdende auto die er is, altijd alles is positief. Doe mij dan maar het ongezouten commentaar van Jeremy, James en Richard.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ja dat wel, maar zoals al gezegd, het is niet voor wij stervelingen (voor mij althans dan..) gediend. De auto's die daar voorbij komen kan ik echt niet betalen.. ik was al verbaasd dat Jeremy in de GT86 heeft gereden en dat ie het een geweldige auto vond! (alleen uiterlijk vond die wel weer niks...)
 

Alexus

Hoort erbij
18 dec 2011
26
0
0
ik ben wel gedeeltelijk met jeremy eens,, de Sc heeft totaal geen vorm en met een gewicht van +/- 1700kg
is het ook bijna niet bestuurbaar...
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Die link is van een hele oude aflevering. Dat wat ik had gezien was een nieuwe.. Ze hebben de sc cadeau gedaan aan Hammond, snachts. Ze hebben alleen wel zijn mustang cabrio mee genomen :D
 

Alexus

Hoort erbij
18 dec 2011
26
0
0
wanneer gaat de nieuwe top gear seizoen van start.. al een tijdje niets meer van gehoord,,of zijn ze ermee gestopt??
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Alexus zei:
ik ben wel gedeeltelijk met jeremy eens,, de Sc heeft totaal geen vorm en met een gewicht van +/- 1700kg
is het ook bijna niet bestuurbaar...

Bijna niet bestuurbaar ?

De sc 430 is in mijn ogen ook geen sportwagen maar een cabrio om lekker te toeren en tot tegenstelling van vele vind ik hem wel mooi, kwestie van smaak.

Smaak die bij de heren van top-gear mijn inziens vaak ontbreekt, als wij hun adviezen en smaak zouden volgen rijden wij allemaal in een Ferrari of iets in die geest, op zich geen slecht plan, mits deze heren dit ook financieren, tot dan moeten wij ons " maar behelpen met onze Lexus"
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Alexus zei:
wanneer gaat de nieuwe top gear seizoen van start.. al een tijdje niets meer van gehoord,,of zijn ze ermee gestopt??


Volgend jaar ergens... duurt niet lang meer :)