Lexus te water, mss iemand van het forum.

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Ik zag een bericht op Kilroy, een site over ongevallen in de buurt van Drenthe, Overijjsel, ik weet niet of het iemand van het forum is, maar toch wel sneu als je het zo ziet.
Hier onder de tekst wat op de site stond.

Ev werd maandagmorgen rond kwart over elf flink alarm geslagen voor meerdere disciplines -waaronder Waterongevalleneenheden en het MMT- toen gemeld werd, dat er ten zuiden van Echten een auto in de Hoogeveensche Vaart lag. Men liet niets aan het toeval over.

Er bleek inderdaad aan de noordzijde van de vaart een auto in het water te liggen, maar gelukkig werd al snel duidelijk, dat de auto al de avond ervoor achterwaarts het water in gerold was en de auto leeg was. De gealarmeerde eenheden konden dus inrukken.

De uit Hollandscheveld afkomstige eigenaar van de Lexus IS220d had naar eigen zeggen verzuimd de handrem aan te trekken en die avond nog de politie van het gebeurde verwittigd.
De berging van de -op een dag na- negen jaar oude auto werd uitgevoerd door berger De Jonge uit Elim.
 

Bijlagen

  • photo3687.jpg
    photo3687.jpg
    85,7 KB · Weergaven: 39
  • photo3688.jpg
    photo3688.jpg
    111,7 KB · Weergaven: 41

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Krijg het hier toch wel even koud van. [ kijk nu naar buiten ]. Gelukkig, hij staat er nog. Leef mee met de eigenaar.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hoop nie dat het mijne is en dat die er zolang in gelegen heeft dat me zwarte lak eraf is gespoeld:eek::grin: zal is kijken of me auto er nog staat
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Gezien de temperatuur van het water had het ook de mijne kunnen zijn,