Lexus unit voor losse navigatiesystemen

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Heren, zoals al aangegeven komt lexus met een dashboard unit welke gemonteerd kan worden om op een iets sjiekere manier een los navigatiesysteem te monteren.

Hierbij de foto's die ik vandaag heb verkregen van de lexus dealer in Eindhoven. De unit van Lexus kost 107 euro exclusief montage. Uiteraard is er al een mail teruggestuurd naar de prijs inclusief montage en mooi weggewerkte bekabeling. Zodra ik hier meer over weet zal ik het hierbij posten.

Het is iets anders dan ik had verwacht maargoed, toch eens over nadenken. De plaats is wel vrij ideaal en als de stroom mooi weggewerkt kan worden is het voor mij prima. Of ik er dan 107 (en nog een beetje) euro voor wil betalen is een 2e natuurlijk.
 

Bijlagen

  • Mount.png
    Mount.png
    8,5 KB · Weergaven: 47
  • Dashboard_unit.png
    Dashboard_unit.png
    41,9 KB · Weergaven: 51

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik vraag me af hoe dat eruit ziet met de navi (of telefoon) aangesloten... kun je verder ook kijken/vragen naar de onderdeelnr's wat hier gebruikt wordt? kan ik dit dan zo compleet mogelijk in de tips & tricks plaatsen.. thanks!
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
@Frudie: bedankt voor het plaatsen van de foto!

Ik had wat eleganters verwacht. Het is een beetje zielig stompje en bovendien moet je daar je houder op vast schroeven.
Weet nog niet wat ik ga doen...
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Mo1 zei:
@Frudie: bedankt voor het plaatsen van de foto!

Ik had wat eleganters verwacht. Het is een beetje zielig stompje en bovendien moet je daar je houder op vast schroeven.
Weet nog niet wat ik ga doen...

Ik ook hoor tbh. Ik had verwacht dat het iets meer ge?ntegreerd zou worden. Dit is een extra lipje/stompje/stukje dashboard (hoe je het ook wilt noemen), waar een nog apart aan te schaffen houder opgeschroefd kan worden. Om maar niet in je originele dashboard te hoeven boren ofzo...

Hoe dan ook, mocht ik meer informatie verkrijgen plaats ik het.

Ik zal ook even proberen te achterhalen wat de artikelnummers zijn. Qua navigatiehouders lijkt mij dat elke voldoet, als hij maar op je navigatie past, en vast te schroeven valt.
 

thijsr

Hoort erbij
29 aug 2011
34
0
0
@Frudle, bedankt voor de foto!

Lexus Amsterdam wist hier nog niets van. Ik ben het met jou en Mo1 eens, het ziet er niet erg elegant uit. Bovendien ben ik benieuwd hoe het eruit ziet als navigatiebekabeling is weggewerkt via ventilatierooster.

Ik zit zelf ook aan een Brodit oplossing op ventialtierooster te denken. De leasemaatschappij kan dit laten doen voor circa ?150. De Lexus dealer doet het ook zelf (incl. TT navi) voor ?300 tot ?500.
 

thijsr

Hoort erbij
29 aug 2011
34
0
0
Hierbij de prijzen en overige details van deze ingebouwde houder voor portable tomtom navigatysteem.
In totaal komt dit incl. montage en btw op Euro 165,- incl, actieve houder. In vergelijking met de Brodit proclip en houder is dit een prima prijs vind ik zelf.
 

Bijlagen

  • image001.jpg
    image001.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 43

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Ja, bedankt voor de info.

Is idd een prima prijs! Ik begrijp uit de info dat de houder niet geschikt is voor een Iphone (daar heb ik namelijk mijn TomTom opstaan). Dus voor mij toch Brodit...
 

thijsr

Hoort erbij
29 aug 2011
34
0
0
Zijn er inmiddels meer mensen die deze "unit" hebben laten inbouwen?

Ik heb hem nu besteld, moet nog een passende tomtom bestellen en overweeg de go live 1005 5 inch maar ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips..?
 

ShadowLord

Nieuw hier
20 jan 2012
2
0
0
Als trotse nieuwe eigenaar van een CT200h ben ik ook benieuwd naar deze accessoire. Ik heb al een TomTom 1005 (die overigens heel goed bevalt), maar nu moet hij het nog met z'n zuignap doen, net zoals in de vorige auto. Maar een 'ingebouwde' houder is natuurlijk een stuk netter en minder diefstal gevoelig.

thijsr, kun jij een foto posten wanneer je de unit hebt laten inbouwen? Ik ben namelijk erg beniewd op welke plaats de TomTom precies komt te zitten (ivm met blokkeren zicht en/of dashboard knoppen/displays) en hoe goed het kabelwerk is weggewerkt.

Krijg je de unit trouwens inclusief de daadwerkelijke TomTom houder, of is het echt alleen maar dat blokje?
 

thijsr

Hoort erbij
29 aug 2011
34
0
0
ShadowLord zei:
Als trotse nieuwe eigenaar van een CT200h ben ik ook benieuwd naar deze accessoire. Ik heb al een TomTom 1005 (die overigens heel goed bevalt), maar nu moet hij het nog met z'n zuignap doen, net zoals in de vorige auto. Maar een 'ingebouwde' houder is natuurlijk een stuk netter en minder diefstal gevoelig.

thijsr, kun jij een foto posten wanneer je de unit hebt laten inbouwen? Ik ben namelijk erg beniewd op welke plaats de TomTom precies komt te zitten (ivm met blokkeren zicht en/of dashboard knoppen/displays) en hoe goed het kabelwerk is weggewerkt.

Krijg je de unit trouwens inclusief de daadwerkelijke TomTom houder, of is het echt alleen maar dat blokje?

Dat zal ik volgende week doen Shadowlord! Ik ben ook benieuwd hoe het staat met dat 5 inch scherm. Als je kijkt naar het printscreen welke ik eerder heb gepost gaat het om een vaste inbouwhouder eerder ook wel "unit" genoemd incl. lader en wegwerken van bekabeling.
 

Bossie86

Nieuw hier
8 feb 2012
5
0
0
Bij deze de afbeeldingen die ik van Thijs heb ontvangen.

Gr.

Jeroen
 

Bijlagen

  • IMG_1572.jpg
    IMG_1572.jpg
    106,8 KB · Weergaven: 45
  • IMG_1574.jpg
    IMG_1574.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 45
  • IMG_1589.jpg
    IMG_1589.jpg
    103,2 KB · Weergaven: 43