Lexusforum Europe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb al eens eerder laten vallen dat wij actief bezig zijn om Lexusforum ook Europees te maken.

Nu heb ik jullie hulp hierbij nodig. Het forum moet gevuld gaan worden (voertaal Engels) met vragen en antwoorden. Dit is iets dat over een bepaalde periode toch wel gebeurt, maar hoe eerder een goede database, hoe beter.

Verder ben ik op zoek naar Duits, Frans, Spaans en italiaans sprekende mensen die graag het forum willen modereren in de lokale taal. Wil je op een andere manier graag helpen, laat mij dit dan weten.

Mocht je interesse hebben, PM mij dan.

De URL: http://www.lexus-forum.eu (Nieuwe registratie nodig)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
done! ik hoop dat het net zo gezellig wordt met uiteraard een boel van onze buitenlandse collega's!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik moet het forum nog op de markt zetten door google het te laten crawlen, dus het is allemaal nog wat traag. Ik wil ook geen verplaatsing van de discussies hebben. Maar het komt er wel :)
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
done....ik hoop alleen dat het een wat actiever forum word als het nederlandse forum....

gr wilco
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Klasse jongens, ik ga binnenkort alle linken open zetten.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Perfect ;) Dit gaat nog een groot project worden ;) Begin volgend jaar gaan we er hard mee aan de slag.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Ok, nou mocht het de Europe toer in Deutschland zijn aangekomen, dan kom ik ook wel ff kijken....
:D
En ik zou me nog wel low-profile opstellen... lukt weer erg goed, al zeg ik het zelf....
:neutral:
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
wilcom2005 zei:
done....ik hoop alleen dat het een wat actiever forum word als het nederlandse forum....

gr wilco

Moet je een franse of italiaanse auto kopen en je op een van hun fora aanmelden... Die mensen hebben het forum nodig om te vragen hoe ze mankement #14548850 kunnen verhelpen en er zijn ook meteen genoeg mensen die kunnen posten dat ze dat zelfde probleem hebben gehad. Zo krijg je natuurlijk snel een veel voller forum.
Heb je daar geen zin in dan rest alleen nog de optie om meer mensen in een lexus te praten zodat het hier voller wordt... :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
D-Per4mance zei:
wilcom2005 zei:
done....ik hoop alleen dat het een wat actiever forum word als het nederlandse forum....

gr wilco

Moet je een franse of italiaanse auto kopen en je op een van hun fora aanmelden... Die mensen hebben het forum nodig om te vragen hoe ze mankement #14548850 kunnen verhelpen en er zijn ook meteen genoeg mensen die kunnen posten dat ze dat zelfde probleem hebben gehad. Zo krijg je natuurlijk snel een veel voller forum.
Heb je daar geen zin in dan rest alleen nog de optie om meer mensen in een lexus te praten zodat het hier voller wordt... :p
:rulez: :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wegens het niet van de grond komen van een apart Europees Lexusforum, en ook de beperkte tijd die wij hebben, hebben wij Lexus-forum.eu offline gehaald en het domein naar lexusforum.nl gelinkt.

De bedoeling is om gestaag te groeien. Op Europees niveau zitten wij er gewoon niet diep genoeg in. En om een tweede Lexusforum.nl te maken in het Engels, dat heeft ook niet zoveel zin.De bedoeling is, wanneer de vraag komt om modulair uit te breiden. Voorlopig richten we ons alleen op Nederland en Belgi? (Vlaams).
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Misschien een aparte map met 'internationale' of zoiets, dan kunnen ze zich hierin voorstellen in hun taal?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.