LPS settings

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ik zal volgens sommigen hier op het forum wel weer iets arrogants hebben maar niet tegenstaande wil ik even iets uitleggen over het LPS systeem van Lexus,

wat is LPS?

- dat betekend Lexus personal settings.

wat houdt dat precies in die LPS?

- met het LPS systeem kunnen systemen aan of uit gezet worden, bijvoorbeeld ramen openen via de afstandsbediening, hoe lang de binnenverlichting blijft branden e.d..

zit LPS op elke Lexus?

- nee vanaf grofweg 2001/2002 zijn ze met dit systeem gaan werken

Kan ik de LPS zelf instellen?

- nee daarvoor moet je naar de dealer, deze hebben een LPS scantool om de settings te wijzigen.

Ik hoop dat daarmee de discussie is gesloten over het zelf instellen van de settings op de CT. Dus als je je dealer lief aankijkt kan hij dat misschien wijzigen, het is echt minutenwerk die misschien bij het onderhoud gewijzigd kunnen worden.

het is echter jammer naar mijn mening dat de dealers hier geen ruchtbaarheid aan geven. :neutral:
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Afgelopen donderdag mij ll opgehaald in eindhoven. En ik vroeg of ze een aantal lpsjes wilde aanpassen ten opzichte wat ik door had gegeven cq die niet op de lijst stonden, maar dankzij dit mooie forum wel tot mij gekomen waren! :rulez:
Geen probleem, binnen een paar minuutjes geregeld. Ze loggen effe in met een klein zakjapannertje en het eea is zo aangepast. Effe testen en rijden maar weer. dus no wurries, dergelijke zaken gewoon effe opschrijven en bij ophalen even vragen, een tevreden klant telt voor.......