Ik ken die auto waar je het over heb (die 'Roze' toch?) heeft hier in Alkmaar te koop gestaan bij Koppes. vervolgens heeft hij een anderhalf jaar in Egmond aan Zee gestaan op de boulevard, neem aan dat de eigenaar daar ook woonde. Was verder wel een redelijk nette auto. Beetje slijtage van binnen, maar dat kan je verwachten voor deze prijs/leeftijd. Hij stond te koop bij Autocentrale Koppes voor 2850,- meen ik, hij had toen een defect in de A/C. daarna heeft hij weer te koop gestaan, toen nog een keer, en nu weer
Ik vind het een hoop geld voor een auto met een lekkende waterpomp, en daar boven op ook nog een lekkende stuurpomp. het voordeel is wel dat je goed bij de stuurpomp kan wanneer je de waterpomp aan het vervangen ben. en hoogstwaarschijnlijk komt dit waterpomp probleem gewoon omdat hij over z'n kilometers heen is. Het is een aardige klus, als je dit uitbesteed ben je bij Lexus dacht ik voor krap ?1000,- klaar inclusief materiaal volgens Coordinator (voor distributieriem en waterpomp vervangen) Stuurpomp heb ik weinig over gehoord. Heb ze nog niet zelf gereviseerd, Joep wel, meen dat de pakking set ?60,- was. Demontage valt ook wel mee. De bouten van de drukleidingen die naar je stuurhuis gaan zitten aardig vast, maar met het juiste gereedschap moet dat ook geen probleem vormen. Als je hem er af heb vervang dan ook meteen het Vacuum klepje aan de achterkant, of draai het gaat waar hij in zit dicht door er een bout met dezelfde draad voorzien van pakking in te stoppen, ben je er ook van af, verwijder de vacuumleidingen (2 stuks) en dop ze af waar ze op de inlaat zitten aangesloten.
Als je een nieuwe stuurpomp wil aanschaffen ben je goud geld kwijt.
Naar mijn insziens mag deze auto absoluut niet meer dan ?1500,- kosten met dit soort reparaties.
kan je naar mijn mening beter deze gaan bekijken, stond pak weg een anderhalf jaar geleden ook te koop voor meen ik 2700,-
http://link.marktplaats.nl/426372670
toen was volgens de Ad. net de Distributieriem en van alles en nog wat vervangen, ook voorzien van alle opties. Rijd bij mij in de buurt, kom die auto wel eens tegen. Volgens mij zit dat smaakgevoelige Lexus embleem op de kap alleen maar vastgeplakt. kleur is parelmoerwit, dus niet wit wit. Auto heeft ook geen storingsgevoelige luchtvering, is ook wat waard
Display wil ik wel repareren voor een ?120,- inclusief materiaal, ik heb alleen geen 1990-1992 A/C units liggen waarmee ik hem kan omwisselen, dus je ben hem dan even kwijt