LS430 - Road to VIP (slowly)

remcois200

Actief
22 dec 2012
105
2
0
netjes! mooie wagen en mooie wielen! ben benieuwd naar het totaal plaatje! veel succes met het project!
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
blijf ik volgen :rulez:
heb nu voor en IS gekozen
maar eigenlijk had ik een GS 3e gen of LS serie willen hebben
maar door de crisis geen haalbare kaart voor me
but some day
greetz tonnetje
 

ippo

Hoort erbij
3 aug 2011
52
0
0
Nou...vandaag even naar de bandenboerderij geweest. Had gehoopt dat ik met deze wielen eronder weg kon rijden. Ik heb alleen 5mm spacers voor de voorste wielen meegenomen. Thuis heb ik nog even snel getest of die 5mm wel genoeg waren om de remmen vrij te houden.

Ik heb mijn oude Ultralite wielmoeren gebruikt die ik nog van mijn Nissan heb liggen. Juist Nissan ja,.... hoe stom kun je zijn. Nissan heeft dus maatje 1.25mm terwijl Lexus 1.5mm heeft. Maar het gekke is, toen ik met de hand en met dopsleutel ging vastdraaien, ging dat allemaal prima. Zijn die Ultralites dan toch zo nep/slap dat ik zelfs met de draden kapot heb kunnen draaien? Kom ik daar, zijn ten eerste de spacers niet goed en ten tweede verkeerde wielmoeren haha. Stond ik daar dus mooi voor ***

Hoe dan ook, ik had de impressie dat 5mm wel genoeg was. Iemand anders met dezelfde wielen en disk (hij had ook mid disk voor) had ook genoeg aan 5mm. Hij heeft wel 19inch en andere ET. Ik vermoed dat ook dat het met de diameter te maken heeft (en niet ET!)

Lang verhaal kort, ik heb spacers en wielmoeren gevonden maar aanschaf is gezamenlijk alweer $450. Snap niet waarom ik zo een dure smaak heb LOL. In dit geval is het ook nog eens noodzaak.

To be continued dus...
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Kom regelmatig het begrip " VIP auto " tegen .
Waar staat dit eigenlijk voor ? :redface2:
 

ippo

Hoort erbij
3 aug 2011
52
0
0
Test fit van een tijdje geleden. Heb inmiddels de spacers en lug nuts binnen. Nu nog wachten op de centreerringen.

69010_643819032311103_1792500496_n.jpg
 

Mishav

Actief
20 sep 2013
219
6
0
Calvin jongeh. Ik heb me ook maar aangemeld op dit forum. Zal wel een projectje neerzetten.

Je ls is egt dope man. Als die van mij weer aantoonbaar is moeten we zeker een photoshoot doen!
Alleen jij dan wel met height controller en ik met schroefset. haha.
Ga zo door man. We moeten egt van die vip gordijnen voor je ls regelen man!