Meer russen

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Lexus-dzjino zei:
heeft iedereen een go pro in zijn auto hangen of wat? wel grappig de filmpjes
gezien de hoeveelheid ongelukken en schade daar, soms een vereiste vd verzekeraar
#ergens gelezen ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Eigenlijk best wel cool zo'n ding. Als er wat gebeurt heb je het op video.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Zijn inderdaad anders, maar niet on-intelligent, want ze sturen toch mensen met succes de ruimte in en meer.
Wat ik niet kan begrijpen is waarom ze zo rijden...en slechts een deel is te wijten aan gladheid...
:O
 

Alexus

Hoort erbij
18 dec 2011
26
0
0
je moet wel weten dat rusland Misschien 50 x groter dan nederland..
wij hebben in nederland moeite met het onder controle houden van het verkeer,,,

je moet je voorstellen hoe moeilijk dat is in een grotere land!
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Geen excuus, met alle respect...
De VS en Canada zijn ook zoveel groter dan NL, toch? En Brazili? en Turkije ook, om maar een paar landen te noemen. Maar waarom is het daar dan niet zo erg met het aantal ongelukken? Trouwens, in Nederland hebben we al moeite met een paar treinen op gefixeerde rails rijdende te houden wanneer er een paar blaadjes vallen...dus daar gaat de vergelijking in mijn ogen ook mank.
:p
Veel van de getoonde ongelukken komen gewoon voort uit domme acties, als je het mij vraagt.
Ik denk zelf door de verkeerskundige educatie van de weggebruikers, niet het aantal mensen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
En wat meer kijkplezier:


En iets wat wel heel erg messy is :

 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
De Russische autoriteiten zetten zwaar in om het aantal verkeersdoden terug te brengen met minstens de helft. Vorig jaar vielen ruim 26.000 doden in het verkeer, het aantal zwaar gewonden is ontelbaar groot. Russische automobilisten rijden over het algemeen slecht en ook nog eens veel te hard. Vaak zijn de wegen in een deplorabele toestand en zijn ook de weersomstandigheden extreem. Maar een deel van de enorme aantal verkeersslachtoffers komt ook door drankgebruik, of het misbruik van connecties. Wie de juiste mensen kent op sommige plekken binnen de overheid, komt probleemloos onder bekeuringen uit of voert al dan niet terecht een blauw zwaailicht op het dak waarmee je bepaalde rechten kunt claimen op vrije doorgang. Hoewel verplicht zijn er ook nog zat automobilisten die zonder verzekering rondrijden en is de staat van vooral het oudere deel van de gebruikte voertuigen in slechte staat van onderhoud. Vanuit de overheid wordt nu dus iets gedaan aan het gedrag van de gemiddelde Russische automobilist. Het is maar de vraag of dat veel zal helpen.

Dat komt helaas wel overeen met die fimpjes... :(

Topictitel naar 'minder russen' ?
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
26.000 Doden in 1 jaar?!? :O
Kan dan alleen maar raden naar het aantal (zwaar) gewonden en de overige bijkomende schade.
Okay, ik eet mijn woorden rauw...
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Je zin had moeten zijn: er zitten ook wat minder serieuze klappers tussen...
Die zijn namelijk helaas in de minderheid