Meeting Oktober geannuleerd

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Vanwege een reorganisatie bij Louwman, sluit Lexus Breukelen zijn deuren.
http://www.lexusforum.nl/?p=441

Het mag dan ook duidelijk zijn dat er geen geld is om onze meeting te sponsoren bij Louwman. Deze is dan ook geannuleerd.

Het spijt mij echt dit te moeten mededelen, ook de jongens bij Lexus Amsterdam gaat het aan hun hart, maar ook zij hebben nu even andere problemen aan hun hoofd.

Het komend voorjaar gaan wij vanuit Lexusforum zelf een meeting organiseren, misschien een idee dat wij de mensen van Lexus ook gewoon uitnodigen. Dit betekend echter wel dat wij kosten voor de organisatie moeten gaan doorberekenen in de vorm van een kleine deelname bijdrage.

Slecht nieuws voor ons, maar lang niet zo slecht als het nieuws dat sommige medewerkers van Lexus te horen kregen (krijgen).
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Nee voor ons is het een teleurstelling maar gelukkig hebben wij nog werk.

Kleine bijdragen is toch niet raar. Dat gebeurt wel vaker bij meetings.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Geen probleem :) Dan kan ik ook nog even aan mijn auto werken in de tussen tijd
 

Ren?

Hoort erbij
7 aug 2010
64
0
0
Inderdaad jammer dat vestigingen zo verdwijnen. Bijdrage lijkt mij ook geen probleem.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
mini meetings zijn gewoon bijeenkomsten op parkeerplaatsen bij restaurants. Iedereen kan ze gewoon organiseren wanneer ze er zin in hebben. De meeting bij almere was wel leuk. Was niets meer voor nodig dan de wil en tijd om er bij te zijn. :smile:
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
442
22
18
jammer , had me er alweer op verheugt...niets aan te doen. en al de mensen die het aangaat sterkte.
hopelijk word er nog wat georganiseerd zoals in almere...altijd gezellig en de tijd vliegt voorbij :)

gr wilco
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Dat is jammer.. sterkte aan de medewerkers die dit aangaat... Geen probleem als er een bijdrage gedaan moet worden... Als er toch een minimeet georganiseerd wordt dan ben ik er wel bij... misschien kan dit dan toch in oktober gedaan worden?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
zal weer op een zondag worden aangezien niet veel mensen de vorige keer op zaterdag konden...
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Jammer ik las het ook pas net, maar niks aan te doen.. het is voor de werknemers slechter nieuws dan voor ons.

Een klein meeting hoeft inderdaad niet veel te kosten. Het kan inderdaad ergens langs een wegrestaurant.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat moet ik hier op zeggen? Ontken en ik doe mijzelf geen eer aan, erken en ik prijs mezelf de grond in ;) :smile:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Dan moet het maar ergens in november anders :) dan maak ik het makkelijker voor je :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dan regend het vast en zeker... wordt me auto fiez. heb hem net gewassen :mrgreen:
 

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Was een paar weken geleden nog bij de Lexus in Breukelen. Super service en het is altijd vervelend als er een vestiging dicht gaat werken veel mensen die ook een familie hebben. De impact is altijd groot.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Laat maar weten wanneer je kunt Hube, dan probeer ik wat te plannen hier!