Menu kaart instellingen CT200H

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Vandaag weer een leuk berichtje van Louwman,

menukaart om de instellingen alvast voor te programmeren van de deuren ramen e.d.,

wederom een leuke aktie en heel attent van Louwman!!! :hi:
 

therock

Hoort erbij
24 dec 2011
45
0
0
Voor de nieuwsgierigen die zich afvragen hoe die menukaart eruit ziet....
Mijn versie van het menu is: F000-MENUK-L/juni2011/2700
Lexus Menu kaart .jpg
menu ingevuld v??r 31-12-2011 retour richting Lexus Louwman Amsterdam. Betreft een leaseauto dus ik denk dat hij al klaar staat, echter pas in januari 2012 vrijgegeven mag worden. De order was op 20-07-2011 bevestigd. De wachttijd loopt tegen de 6 maanden... :eek:
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ook ik heb de CT in Amsterdam besteld. Geen leaseauto. Maar tot op heden ook geen menukaart!! Wel is mij verzocht de engelse menukaart ingevuld te mailen. Dat heb ik natuurlijk gedaan. De aflevering zal 12 januari geschieden. Besteld in mei 2011. Ik vraag mij wel af waarom de een wel en de ander niet een menukaart ontvangt bij dezelfde dealer?? Overigens geeft de engelse menukaart wel meer instel mogelijkheden dan de nederlandse.

Robbert-Jan
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ik heb begrepen dat er in clusters wordt afgeleverd. Ik ben om 11.30 uur aan de beurt. Ben zeer benieuwd of alle instellingen van de engelse menukaart ook daadwerkelijk zijn ingesteld.

Robbert-Jan
 

Innit

Hoort erbij
16 nov 2011
66
0
0
Ze kunnen voor mij nog geen datum inplannen, omdat de auto eerst naar de leermannetjes moet (Nappe-leer wordt ingebouwd). Hoop eind januari de auto in ontvangst te nemen ;)
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
Robbert zei:
Ik heb begrepen dat er in clusters wordt afgeleverd. Ik ben om 11.30 uur aan de beurt. Ben zeer benieuwd of alle instellingen van de engelse menukaart ook daadwerkelijk zijn ingesteld.

Robbert-Jan

Robbert, bel een dag van te voren nog even.
Ik kreeg de menu kaart toegestuurd (Amsterdam) een week voor de afspraak.
Bij het ophalen echter bleek er niets mee gedaan te zijn: "De auto wordt elders rijklaar gemaakt" was het excuus.
Bull shit natuurlijk, ze hadden blijkbaar geen tijd en dan regelen ze het zo...
Dus, geef even een belletje van te voren is mijn advies.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
De engelse menukaart heb ik eerst per post opgestuurd en daarna (N.B. op verzoek) nogmaals ge-emailt. Je zou dus verwachten (zeker van Lexus) dat er dan ook iets mee gebeurd. Maar ik zal inderdaad voor alle zekerheid een paar dagen van tevoren even bellen, want ik wil wel dat de instellingen zijn geprogrammeerd als ik hem ga halen.


Robbert-Jan
 

Magic2ik

Nieuw hier
4 jan 2012
16
0
0
Heeft iemand toevallig de Nederlandse versie?
Of kan iemand die inscannen en plaatsen ?
(Las ergens anders dat de dealer de Engelse niet accepteert)
 

thijsr

Hoort erbij
29 aug 2011
34
0
0
Er is geen NL versie van de volledige LPS settings. Een download voor het Amerikaanse exemplaar vind je hier in de topic "LPS settings voor de CT"; viewtopic.php?f=64&t=1897

De NL menukaart heb ik al opgestuurd en hier heb ik helaas voor jullie geen kopie van gemaakt. Nogmaals, deze stelt niet veel voor omdat de meeste hier aan te vinken instellingen tzt zelf gedaan kunnen worden. Wat wel belangrijk is en alleen door dealer is in te stellen zijn de volgende instellingen;
- piep bij achteruitrijden
- piep bij veiligheidsgordel niet om
- alle ramen openen mbv sleutel
 

therock

Hoort erbij
24 dec 2011
45
0
0
De instellingen in de Nederlanse versie zijn echt minimaal. Alleen instellingen die jezelf ook kunt veranderen.
Het is meer de service die leuk is dan het gemak, want zelf doen is tevens part of the fun! :-D
Even uit mijn hoofd want ik heb hem al opgestuurd.
-radio stations (5)
-navigatie locaties. (thuis + 5)
-deuren ver- ontgrendeling + signalering
-gevoeligeid automatische verlichting
-duur walk-up verlichting
-duur interieurverlichting
 

Pat

Hoort erbij
13 dec 2011
40
0
0
Idd ... die menu kaart is niet bijzonder uitgebreid :neutral:

Echterrr... ik heb 'm vandaag ontvangen... gelijk ingevuld en opgestuurd :D

En ik moet zeggen... het heeft wel wat hoor (al kan het ook zelf achteraf)
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
therock zei:
De instellingen in de Nederlanse versie zijn echt minimaal. Alleen instellingen die jezelf ook kunt veranderen.
Het is meer de service die leuk is dan het gemak, want zelf doen is tevens part of the fun! :-D
Even uit mijn hoofd want ik heb hem al opgestuurd.
-radio stations (5)
-navigatie locaties. (thuis + 5)
-deuren ver- ontgrendeling + signalering
-gevoeligeid automatische verlichting
-duur walk-up verlichting
-duur interieurverlichting



Kan je wat specifieker zijn voor wat betreft de walk-up verlichting?? Deze heb ik op 30 seconden staan, maar er gebeurd niets. Niet bij het aankomen bij de auto, niet na het openen van de auto en niet bij het verlaten van de auto.
Hetzelfde geldt voor de interieur verlichting.


Groeten,

Robbert-Jan
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Kan je wat specifieker zijn voor wat betreft de walk-up verlichting?? Deze heb ik op 30 seconden staan, maar er gebeurd niets. Niet bij het aankomen bij de auto, niet na het openen van de auto en niet bij het verlaten van de auto. Hetzelfde geldt voor de interieur verlichting.

@robbert-jan;
Had jij hierin niet over kortgesloten met de dealer, ik meen dat begrepen te hebben uit je andere topic?
 

therock

Hoort erbij
24 dec 2011
45
0
0
Robbert zei:
Kan je wat specifieker zijn voor wat betreft de walk-up verlichting?? Deze heb ik op 30 seconden staan, maar er gebeurd niets. Niet bij het aankomen bij de auto, niet na het openen van de auto en niet bij het verlaten van de auto.
Hetzelfde geldt voor de interieur verlichting.
Groeten,
Robbert-Jan

Hi, Ik kan het helaas nog niet testen, mijn lexusaflevering staat gepland voor eind januari. Wellicht werkt het overdag niet, echter interieur verlichting zou altijd moeten werken.
thx
Eugene
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Wat die 30 seconden betekenen weet ik echter nog steeds niet!!
Nadat de deur is gesloten (ingestapt), blijft de interieurverlichting nog 30 seconden aan en dimt dan. Deze tijd is naar keus instelbaar door dealer of gebruiker:
- 30 sec
- 15 sec (standaard)
- 7.5 sec
- 0 sec

De exterieurverlichting is geen (instelbare keus) m.b.t. menukaart, wel voor de US markt. Zie ook topic: http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=2557
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Het zou mooi zijn als deze settings gewoon te 'activeren' zijn met een systeem net zoals VAG's VagCom.

Met VagCom kon ik bij mijn Audi menu's, opties, etc activeren met behulp van een CAN-BUS aansluiting en Laptop.