Menu kaart instellingen CT200H

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Vandaag weer een leuk berichtje van Louwman,

menukaart om de instellingen alvast voor te programmeren van de deuren ramen e.d.,

wederom een leuke aktie en heel attent van Louwman!!! :hi:
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Dus blijkbaar gold dat niet alleen voor de first edition! Bij de bestelling in mei had ik nog gevraagd of er een menukaart zou worden opgestuurd, maar dat kon de dealer in Amsterdam mij niet vertellen.


Robbert-Jan
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Robbert zei:
Dus blijkbaar gold dat niet alleen voor de first edition! Bij de bestelling in mei had ik nog gevraagd of er een menukaart zou worden opgestuurd, maar dat kon de dealer in Amsterdam mij niet vertellen.


Robbert-Jan

Dat eerste kan ik bevestigen. Ik had hem ook voor de LL
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
Vandaag is hij bij mij ook in de bus gevallen. Sjiek maar er zal toch een papiertje bij moeten aangezien de lijst verre van compleet is als ik hem naast de handleiding leg. Zal mijn eigen pdf maken en posten, wellicht dat er meer liefhebbers zijn...
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Mijn CT zou in juli uitgeleverd worden, maar ik heb nog geen menukaart ontvangen. Wellicht ligt het aan de dealer of aan het particulier of zakelijk rijden van de CT?! Ik heb de CT door Arval bij L&P Eindhoven laten bestellen. Het zou geen verschil mogen maken...
 

john2207

Nieuw hier
11 mei 2011
6
0
0
Ik ben afgelopen zaterdag door Lexus Sittard gebeld met de vraag welke (voorkeur) radiozenders ik ingesteld zou willen hebben. Niks anders, alleen de radiozenders. Ik krijg mijn CT donderdag om 14 uur. Ik zie het wel, weet niet wat er nog allemaal ingesteld kan worden. Anders maak ik wel een lijstje voor de eerste beurt of ga effe tussendoor langs.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
john2207 zei:
Ik ben afgelopen zaterdag door Lexus Sittard gebeld met de vraag welke (voorkeur) radiozenders ik ingesteld zou willen hebben. Niks anders, alleen de radiozenders. Ik krijg mijn CT donderdag om 14 uur. Ik zie het wel, weet niet wat er nog allemaal ingesteld kan worden. Anders maak ik wel een lijstje voor de eerste beurt of ga effe tussendoor langs.


Er staat elders op het forum een engelse menukaart. Kan je downloaden, invullen en opsturen naar de dealer, voordat je je auto gaat halen. Is toch wel prettig als zaken, die alleen door de dealer kunnen worden veranderd/aangepast, al aangepast zijn als je je auto gaat halen, toch!!

Robbert-Jan
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
LarryS zei:
Vandaag is hij bij mij ook in de bus gevallen. Sjiek maar er zal toch een papiertje bij moeten aangezien de lijst verre van compleet is als ik hem naast de handleiding leg. Zal mijn eigen pdf maken en posten, wellicht dat er meer liefhebbers zijn...

Ik zou zeggen post het pdfje maar. Alvast bedankt! :D
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
LarryS zei:
Vandaag is hij bij mij ook in de bus gevallen. Sjiek maar er zal toch een papiertje bij moeten aangezien de lijst verre van compleet is als ik hem naast de handleiding leg. Zal mijn eigen pdf maken en posten, wellicht dat er meer liefhebbers zijn...


Heb je inmiddels al tijd gehad een eigen pdf menukaart te maken. Is zeer welkom als je dat zou willen plaatsen in dit topic.

Bedankt alvast,

Robbert-Jan
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Niet bij de dealer geweest, maar bij het bestellen van de CT gaf hij al aan dat er geen menukaarten meer werden verstuurd. Vandaar mijn interesse.

Robbert-Jan
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ok op die fiets... misschien ben je er sneller bij als je LarryS een PM stuurt? Dan krijgt hij je vraag sneller te zien...
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Ik vond de menukaart ook niet geheel compleet. Een aantal zaken die er niet op stonden had ik namelijk ook graag aangepast:

Signaal als de riem niet gebruikt wordt.
Signaal als de auto in zijn achteruit staat.
Ramen open als de knop op de afstandsbediening wordt ingehouden. (Kon nergens opmaken of dit nu standaard was of niet dus voor de zekerheid...)

Deze heb ik middels printscreen & paint uit de engelse optielijst (de pdf die ergens rondzweeft op het forum) geknipt en uitgeprint. Die heb ik vervolgens ingevuld en bij de menukaart mee teruggestuurd.

Ik heb geen telefoontje gekregen dat dit niet gedaan wordt, ik heb de auto ook nog niet ontvangen dus weet ook niet of ze het wel hebben aangepast.
 

sjoerdtiel

Hoort erbij
10 mei 2011
62
0
0
roell zei:
Ik wel een menukaart gehad

Ik ook! Ruim een maand voordat ik de auto kan gaan halen! Echter valt er veel meer in te stellen als in de menukaart stond. Dus ik denk dat het nog leuk gaat worden om door de menu's van de boordcomputer te gaan "bladeren"....
 

am2010

Nieuw hier
4 aug 2011
10
0
0
Nee, het is een gong om je te laten 'weten' dat je in z'n achteruit zit. De piepjes van de parkeersensoren zijn anders dan de gong. De gong kan je door de dealer laten uitzetten.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ik heb begrepen in een ander topic dat, zodra je de versnelling in zijn achteruit zet, dat hij dat konstant piept. Dit kan veranderd worden in 1 piep. En dit zonder parkeersensoren.
Op de engelse menukaart (zie elders op het forum) staat dat ook vermeld. Konstant piepen is standaard, 1 x piepen moet door de dealer worden ingesteld.


Robbert-Jan