Micdee's GESTOLEN Audi theekransje :p

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

GPS-10 zei:
8 uur dus, dan zou je max uitkomen op ong. 1,04 PK per minuut... ;)

:loll: :loll:
Zoo weinig...

Tja en alles wat we nodig hadden, waren een set passende conische bouten... (i.p.v. bol conisch)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

:X Dames en Heren,

Mocht u een RS6 met kenteken 67-NL-KF tegenkomen. Wilt u dit dan gelijk doorgeven aan de politie..
Deze ochtend is mijn RS6 voor de deur door misfits ontvreemd.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Ja ik ben ook bang dat ik degene die ik tegenkom in mijn auto niet vriendelijk zal begroeten.
En dat ik waarschijnlijk langer zou moeten zitten, dan hij/zij wanneer hij/zij gepakt zou worden voor diefstal..
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Micdee's Audi theekransje :p

shit man! dit meen je niet! Ik hoop dat je em terug kunt vinden... had die een goede alarm erop met tracking etc? Ik leef met je mee!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Goed alarm zat erop.
Tracking is veelal een wassen neus en een dure optie welke niks oplevert.
Deze auto's worden veelal door bendes geroofd en zij hebben GSM scramblers welke ervoor zorgen dat het tracking systeem niet werkt.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Micdee's Audi theekransje :p

en toevallig was er vandaag nog iets hierover (scramblers) in het nieuws... messed up man...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Wat is dat superkl*te zeg... :(

Nja, ik hou wijselijk mijn mening hierin maar voor me, voordat ik een ban ontvang..
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Damn.... dat is slecht nieuws.

Ik hoop dat je verzekering je goed zal uitbetalen...

Hou de moed erin.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

wat een kl+*te zooi
sterkte er mee.
ik zal het ook bij ons op het forum zetten.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Allen tnx voor de bemoedigende woorden.

Het enige wat ik kan doen is afwachten, maar het terugvinden van de auto moet niet langer dan 2-3 weken duren, dan heb ik het wel gehad en hoef ik die auto ook niet meer te zien.

We gaan nu afwachten hoe lang het allemaal gaat duren met de verzekering en dergelijke....

@ Alor: hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat er werd uitbetaald door de verzekering?
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Zelfs uit praktische redenen kan ik niet overgaan naar een Lexus.....
De enige versie die ik zou willen/kunnen rijden is een RX (of anders natuurlijk een IS-F), maar die "krengen" mogen weer niets trekken..
Dus gaan we eerste 30 dagen zitten wachten en dan (zeer waarschijnlijk) maar voor iets anders kijken....... Audi, VW, Mercedes of wellicht een Porsche...
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Re: Micdee's Audi theekransje :p

oef niet best, sterkte man!

het was laatst al op tv dat de audi's in trek zijn de laatste tijd! jammer dat het jou moet overkomen!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Alor zei:
Ik heb nooit een reden gevonden waarom ik Lexus rij, maar ik denk dat ik het nu toch weet :D
.
TUURLIJK wel.... je hebt toch ook het onderzoek ingevuld??? daar heb je volgens mij wel een paar redenen opgenoemd, waarom je Lexus bent gaan rijden.... :)

Alor zei:
Maar er is zoveel leuks tekoop, een vriend van me kocht kort geleden een 911 997 carrera 4s
Erg leuk maar functioneel???!!...
911 is ook niet functioneel, wel ERRUG leuk speelgoed... Het zou in mijn geval gaan om die tractor......
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Er werd al door ??n of andere Hubey voorgesteld om een LX te gaan rijden, maar daar kan ik helaas geen technische gegevens over vinden....
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Ik weet wel dat die als basis is genomen, maar ik weet niet of er nog aanpassingen gedaan zijn..
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

Ja er staat er ook een tweetal LX-en te koop in NL zag ik net.
"Lekker luXe 470" bj 2004, maar dan die prijs ....

Zelfs een Porsche is dan goedkoper, sneller EN mag ook nog meer gewicht er achter hangen. Wat voor mij wel enig belang heeft..
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Re: Micdee's Audi theekransje :p

BTW kan de titel van deze post aangepast worden in:

"Micdee's GESTOLEN Audi theekransje :p"

:p