Mijn is200

johnnyboy

Hoort erbij
22 jan 2013
35
0
0
Hee ik heb Johnny.
Ik ben nieuw hiero ik heb afgelopen november een is200 gekocht.
Ik heb nog nooit zon lekkere auto gehad gereden.
Ik heb wel wat plannen met de auto maar moet nog het een en ander uitzoeken hoe ik het moet maken of doen.

Zo wil ik me mistlampen achter mee laten branden
En me Spiegels automatisch laten in en uit laten klappen.
Weet iemand hier toevalig hoe dat moet. En hebben jullie daar iets van een beschrijving van?
Ik ga van de zomer 20 inch wiele monteren
En me koplampen en achterlichten ga ik het binnen werk nog van spuiten.
En zo zijn der nog wel wat dingetje die ik in gedachten heb.

Gr. Johnny
 
11 dec 2012
256
0
0
Welkom hier, Johnny! Mooie auto, de IS. Eenmaal besmet met het Lexus virus, dan wil je nooit meer iets anders! Heb zelf sinds een maandje ook een Lexus, en ik wil nooit meer een ander merk!

Hoe je spiegels automatisch in kunnen klappen weet ik niet. Bij mij heeft de dealer het ingesteld...

Veel succes met je auto, hier op het forum en met je upgrades!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.731
471
83
Gefeliciteerd met je aankoop.

Je bedoeld neem ik aan de mislampen achter (voor is illegaal, achter natuurlijk ook terzij je ze minder fel laat branden).

Bij de IS200 heb je volgens mij enkel handmatig bediening van de spiegels. Naar mijn idee is het vrij simpel om dit met een simpele schakeling te realiseren.
Als ik tijd heb ga ik daar zeker een keer naar kijken, hoogstwaarschijnlijk wordt dit deze zomer (misschien het voorjaar). Informatie over hoe dit te realiseren is zal ik dan uiteraard openbaar maken.
 

johnnyboy

Hoort erbij
22 jan 2013
35
0
0
Ja dat is echt zo ja.
Ik ben echt wel besmet zag het zelf met een maat van mij.
Die heeft een stukje gereden en heb gister met hem ook 1opgehaald.
Maar ik moet morgen toch naar de dealer vraag daar of hun dat zo kunnen doen en anders moet ik even een afspraak maken.

Ja dankje dat gaat vast goed komen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op 't forum Johnny en gefeliciteerd met je aanwinst!

Dan zien we dus binnenkort graag een HowTo m.b.t. de inklapbare spiegels! :rulez:
 

johnnyboy

Hoort erbij
22 jan 2013
35
0
0
Ik ga morgen even naar de dealer als hun het voor mijn fiksen ga ik wel spieken hoe ze het doen als ze het kunnen natuurlijk.

En anders ga ik het uitvogelen maar dan zal het wel van de zomer worden.
Want als ik nu moet kiezen om of buiten in de kou aan met lexus te sleutelen of
In de garage lekker warm bij de kachel aan me fordje sleutelen dan is de keuze snel gemaakt
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Welkom op het forum Johnny, en veel plezier met de IS 200, en succes met de toekomst plannen voor de Lexus
 

johnnyboy

Hoort erbij
22 jan 2013
35
0
0
Ik ben vandaag bij de dealer geweest maar hun konden de spiegels niet zomaar aanpassen.
Ze woude het wel proberen maar wisten niet of het zou lukken.
Dus ben maar weer weg gegaan. Ga nu zelf maar is uit dokteren hoe het mogelijk te maken is.
 

johnnyboy

Hoort erbij
22 jan 2013
35
0
0
Het lijkt me een mooi setje.
Maar ik heb 1 probleem ik kan een klein beetje Duits praten en verstaan maar niet lezen
En Engels dat kan ik helemaal niks.
Dus ik kan op heel veel sites niks vinden zegma.
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
ik heb enige tijd geleden info gekregen van een mede forum lid.
zal zodra het weer weer een beetje behaaglijk gaat worden wel een how to maken om de spiegels in te laten klappen zodra je de auto op slot zet.
stelde hij ook voor en was een goed idee dacht ik zo....
heb de velleman mk111 inmiddels binnen deze heb je nodig om de boel te laten werken.
mocht je een voorgemonteerde set willen hebben dan heb je de velleman vm136 nodig.
kost je 7 of 8 euro dacht ik uit mijn hoofd.
de kit in Duitsland doet hetzelfde en kost vele maken meer.
die is waarschijnlijk wel plug & play....
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.731
471
83
Ik vind het een erg duur product.
Als ik een gokje mag doen zou ik zeggen dat het om zo'n ?10,- aan elektronica gaat.
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
hoi Roel,

ja dat zeg ik, dat duitse ding kost 97 euro zag ik.
het schakelingetje van velleman 8 dacht ik uit mijn hoofd.
even wat solderen en je bent klaar....

bij Toyota hebben we die dingen sinds kort ook voor diverse modellen (prius+ verso s avensis enz enz) daar heb ik er laatst een van ingebouwd en vond het een hele gave accessoires.
de kosten waren inclusief montage en btw iets van 179 euro ofzo....
gaan wij dus goedkoper doen.
zodra het weer een beetje beter is ga ik aan de slag en zal ik hier een topic aanmaken met een duidelijke how to.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Als je zoiets 'prefab' koopt, weet je dat je wordt geript.. Maar goed, als je geen lust hebt in soldeerbouten.. :p

Er lopen via de US + UK forums wel wat draadjes over. Het lijkt erop dat je idd voor hooguit een paar tientjes onderdelen klaar bent.

Kon overigens niet 123 een schema vinden, dus hoop ik maar op beter weer en HowTo's :rulez:
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Hoi John, gefeliciteerd met je IS en veel plezier ermee.
Enne; je heet wel John, maar je gaat er toch geen sjonniebak van maken he? Geintje John! Maak er wat moois van.
 

johnnyboy

Hoort erbij
22 jan 2013
35
0
0
nee dat doe ik met deze auto niet daar heb ik een auto voor in de garage staan
en ik heb zo al 3autos gehad die ik heb mishandeld zegma