Mijn IS300

Rudi

Nieuw hier
16 jan 2013
23
0
0
Hallo ik ben Ruud 24 jaar en woon in de buurt van Enschede. Sinds afgelopen vrijdag 11 januari ben ik de trotse eigenaar van een Lexus IS300 uit 2004 :D. Heb hiervoor 5 jaar in een Toyota Corolla gereden. Dit was en is nog steeds een prima auto, maar ik vond dat het wel eens tijd werd voor een nieuwe auto met iets meer power en luxe.
Zat al een tijdje te kijken naar een IS300 en kijk ook al een tijdje rond hier op het forum. Uiteindelijk een hele mooie gevonden en die staat hier nu op de oprit :D. De Lexus staat op dit moment op de winterbanden/velgen, deze velgen zijn net nieuw gepoedercoated in het antraciet. Ook is de auto al iets verlaagd met verlagings veren.

Er gaan nog wel een aantal dingen aangepast worden aan de auto. Ik wil graag een 18 inch zomer set, een iets luider uitlaatsysteem en verder nog een aantal kleine dingen als een aux plug in bouwen, achter mist verlichting mee laten branden en automatisch inklappende spiegels bij het afsluiten van de auto. Verder zien we nog wel wat komen gaat.

Hieronder een foto van de auto:
lexus.jpg

lexus achter.jpg

En mijn oude Corolla
Corolla.jpg
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Mooie auto, heb ik ook maar dan sportcross :mrgreen:

De corolla heb ik ook gehad maar dan rood.

Veel plezier ermee maar dat komt wel goed denk ik
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom hier! veel plezier met je is300! ziet er goed uit!! Weet je al hoe je dat gaat doen met die spiegels? daar ben ik wel in geintereseerd!
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Welkom hier Ruud, jazeker een mooie auto, mooi die donkere velgen met de winterbandjes, succes met het aanpassen van de auto.
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Schitterende keuze !
Een IS300 is eigenlijk onklopbaar als het gaat om rijplezier-gebruiksgemak-prijs !

Veel succes ermee !
 

Rudi

Nieuw hier
16 jan 2013
23
0
0
Bedankt allemaal!

mlcoolj zei:
welkom hier! veel plezier met je is300! ziet er goed uit!! Weet je al hoe je dat gaat doen met die spiegels? daar ben ik wel in geintereseerd!

Nee weet nog niet hoe ik dat ga doen. Het is iets voor in de zomer, ga daar nu niet mee aan het klooien.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Mooie bak man! :rulez:

Welkom op het forum, jammer dat je de mijne niet hebt gekocht die heeft al een hoop wat jij wil...
 

Rudi

Nieuw hier
16 jan 2013
23
0
0
KWP zei:
Mooie bak man! :rulez:

Welkom op het forum, jammer dat je de mijne niet hebt gekocht die heeft al een hoop wat jij wil...

Dankje, ik heb hem inderdaad wel zien staan maar (sorry) vind de spoiler achterop niet zo mooi en ik wou graag een is300 sport. Maar ben wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt met de spiegels en achterlichten. Heb je daar nog iets van een handleiding voor ofzo?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op 't forum!
Heb hiervoor 5 jaar in een Toyota Corolla gereden. Dit was en is nog steeds een prima auto, maar ik vond dat hij wel eens tijd werd voor een nieuwe auto met iets meer power en luxe.
Ik redeneer ook graag zo, maar dan krijg ik meestal slaande ruzie thuis :p

Proficiat met de aanwinst!
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Goed gedaan,
IS300 levert inderdaad meeste fun per euro van alles wat ik tot nu toe gereden heb!
Lexus rijden is sowieso een van de leukste dingen die je kunt doen met je kleren aan...