Mijn nieuwe lexus.

IvoB

Nieuw hier
14 okt 2009
15
0
0
Hallo,
Mijn naam is Ivo kom uit het zuid-westen van het land en ben sinds deze week de trotse bezitter van een GS300 uit eind 2001 met weinig km voorzien van de meeste opties.
Ik kan nog niet veel vertellen over de auto maar 1 ding staat nu al vast, hij rijd heerlijk.

Hier wat foto's van de dealer.






Zodra ik tijd heb zal ik zelf wat plaatjes schieten.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom! Inderdaad mooie auto!!! Ik ben blij dat meer GS rijders het forum weten te vinden!

Welkom en veel rijplezier met de GS300.
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
442
22
18
hoi ,
welkom hier , we hebben exact dezelfde auto en in dezelfde kleur ook nog , leuk !

gr wilco
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Welkom! Prachtige Lexus, ook al vind ik die witte wijzerplaten en die kokers waarin ze zitten nogal vreemd passen bij een limousine. (Een van de reden waarom ik voor een LS koos en geen GS)
 

IvoB

Nieuw hier
14 okt 2009
15
0
0
Iggy zei:
Welkom! Prachtige Lexus, ook al vind ik die witte wijzerplaten en die kokers waarin ze zitten nogal vreemd passen bij een limousine. (Een van de reden waarom ik voor een LS koos en geen GS)

Dat was ook het eerste wat ik dacht, maar moet nu zeggen dat ik me er niet meer aan stoor. De verlichting van de tellers dimt naarmate het donkerder gaat worden. Als je s'avonds een tunnel in rijd lichten ze ineens op. Ook als het contact uit is zijn ze zwart en kan je er ook niets op aflezen. Verder rijd de auto als een droom, een stuk beter als mijn vorige 530da. Ik moet alleen nog even kijken of mn navi dvd software nog up to date is. Kan ik dit doen zonder de dvd er uit te halen?

Verder heb ik een on/of knopje tussen m'n mist-achterlicht schakellaar en m'n koplamp sproei schakellaar waar ik niet van weet wat het doet. Ik kan het ook niet terug vinden in de boekjes, iemand een idee?
(zie interieur foto)
 

IvoB

Nieuw hier
14 okt 2009
15
0
0
Van de week hebben ze op mijn portier rechts achter geprobeerd een waar kunstwerk te tekenen met een sleutel en zit nu onder de diepe krassen. Nu had ik al wat steenslag en wat lichte lakschade op de voor en achter bumper dus heb ik besloten om de complete auto te laten voorzien van een nieuwe laklaag. Nu het volgende, welke kleur? Ik nijg zelf om gewoon de originele donkerblauwe kleur aan te houden maar misschien zijn andere opties ook niet gek. Hebben jullie ideeen of voorbeelden?
Ik zie of hoor graag wat.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat zonde zeg. Ik heb er zo'n hekel aan wanneer anderen niet van je spullen kunnen afblijven. Echt mocht ik het een keer zien.......

Wat de kleur betreft. Tja, ik ben redelijk saai, ik zou hem zwart maken, of antraciet.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik zou hem blauw houden, mooie kleur op de GS. Niet dat ik een gigantische fan van blauw ben ofzo :lol: . Maar het scheelt een hoop werk, dorpels en alles hoeft dan niet meegenomen te worden :idea:
 

IvoB

Nieuw hier
14 okt 2009
15
0
0
Ik zelf vind het blauw van de IsF erg mooi, maar dat zal dit model misstaan ben ik bang voor. Ik kan me de GS ook moeilijk voorstellen in die kleur.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het IS-F blauw is iets te scheeuwerig voor een luxe saloon :)
 

IvoB

Nieuw hier
14 okt 2009
15
0
0
Ik denk dat ik een keuze gemaakt heb, ik vind deze kleur echt vet en idd niet zo scheewerig als het is-f blauw.
Jullie mening?


3266211604_db6d14b5ab_b.jpg


3266229146_d40d27ec81_b.jpg
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Deze kleur is ook hier origineel op de GS uitgebracht. Ik heb nog wel meer foto's van deze kleur op een GS. Als je ze wil hebben moet je me even een PM met je email sturen

Maar je maak je niet zorgen dat het je weer overkomt? overspuiten is inclusief dorpels en dergelijke is flink aan de prijs. Gelukkig kan ik mijn Lexus in ieder geval binnen zetten :)
 

IvoB

Nieuw hier
14 okt 2009
15
0
0
@Jelmer:

Of ik me zorgen maak dat het nog een keer gebeurt? ach ja dit is nu de eerste keer in pak weg 10 jaar tijd, ik heb de auto nog geen 2 maanden en wil hem gewoon mooi houden. Dus we gaan naar de spuiter, ik laat me niet uit het veld slaan door van die *****vandalen. De bedoeling is dat ik hem in het voorjaar laat doen als het weer ook beter is.

Ik stuur je mijn Mail via pm ik ben wel benieuwd naar die foto's. Is dit dan het gs blauw van voor 2001?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Zover ik weet wel, ik heb de kleur inderdaad ook alleen maar op GS-en gezien van voor de facelift