mogelijkheden en ideeen voor 19 inch velgen?

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
hallo allemaal,

ik ben pas op zoek gegaan naar nieuwe velgen voor mijn is200
de originele velgen hebben ook het 'bekende kwaaltje'

ik heb ook al een groot deel van het forum af gezocht voor info, maar kon niet specifiek vinden wat ik wilde weten
verder heb ik nog niet echt een idee wat voor velgen ik eigenlijk wil, heb gedacht aan antraciet met chrome rand?

ideeen en tips zijn welkom

Groetjes,
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.729
468
83
Persoonlijk zou ik denk ik voor antraciet gaan met een licht gekleurde auto.
Ik houd van het contrast verschil.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.729
468
83
coolbergen13 zei:
Quote komt uit dit topic. Lijkt me makkelijker om te scheiden.

Ik heb een set met exact dezelfde afmetingen als de tweede op mijn auto gepast, steken een stuk uit.
In dit topic zijn wat foto's te vinden.
Eerste set die je noemt zijn breder (2,5cm) en hebben een lagere ET-waarde, dus komen een stuk verder naar buiten. Mogelijk komen deze verder dan 3cm buiten de wielkasten en zul je dus iets moeten gaan aanpassen. (3cm is wettelijk max. toegestaan)
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
idd beter om topic's te scheiden ja,
ik ben voorlopig ook nog niet klaar met zoeken naar velgen geloof ik.

ik had wel een foto gevonden van ook een lichte is200 met dat soort velgen, maar kan deze niet echt vinden op het internet
IMG_0278.JPG
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
De velgen op die foto zullen niet passen............want die rand is veel te breed. zonder grote apassingen zal dat niet gaan.
ik heb zelf 8.5j velgen 19inch et 45 er zou et25 op kunnen achter maar dan moet ik wel de wielkasten uitrollen.
voor kan ik niet breder want hij loopt nu al aan en trekt de rand van het plaatwerk naarbuiten.
ik heb dan een bc schroefset eronder en die vrij laag afgesteld maar hij staat wel op zijn strakst zowel de veer en de schokbreker.
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Hij staat idd wel hoger nu ja..
Dat verlagen moet ik eerst weer een beetje uit gaan zoeken voor hoe en wat en ook wat het gaat kosten
Misschien weer iets voor een nieuw topic?
Maar goed, schroefset/ veren.. Geen idee dus

Hij staat nu al trouwens iets lager, op de foto zijn ze er net onder gelegd. Na een rondje rijden stonden ze al iets lager
 

chrissie

Nieuw hier
8 nov 2012
10
0
0
coolbergen13 zei:
Voor de winter gaan de orginele velgen er weer op, met winterbanden als ik ze binnen heb

en inderdaad missie geslaagd ja.

Ik heb ook net nieuwe winterbanden besteld Michelin alpine A4, welke ga jij eronder zetten?