Navigatie vraag

Will.i.am

Nieuw hier
18 jun 2022
11
5
3
hi,
Ik heb in mijn Lexus CT200h een Premium navigation generation 2, navigatie.
Als ik via menu, naar kaartconfiguratie ga, kom ik bij deze onderstaande situatie uit.

1692478265228.png


functie 1 en 2 zijn instelbaar, 3, 4 & 5 niet.

Weet iemand van jullie waarom 3, 4 & 5 niet zichtbaar zijn?

Hoor graag van jullie.

mvg,
William
 

Bijlagen

  • 1692478178134.png
    1692478178134.png
    142,2 KB · Weergaven: 60

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Dat lijkt me iets waarvoor u een abonnement nodig hebt, of het zijn instellingen die pas geactiveerd worden als er een online connectie wordt gemaakt.
Misschien een combi van beiden.
 

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
72
54
18
Had ik ook, maar deed 2 dingen fout (hopen dat je er wat aan hebt):
1. mijn telefoon stond bij Instellingen niet als "Persoonlijk Hotspot" aangevinkt.
2. Mijn mailadres en wachtwoord waren te lang voor invoer in de auto (had ik kunnen zien bij het invoeren, maar toch).
 

Will.i.am

Nieuw hier
18 jun 2022
11
5
3
Had ik ook, maar deed 2 dingen fout (hopen dat je er wat aan hebt):
1. mijn telefoon stond bij Instellingen niet als "Persoonlijk Hotspot" aangevinkt.
2. Mijn mailadres en wachtwoord waren te lang voor invoer in de auto (had ik kunnen zien bij het invoeren, maar toch).
'Persoonlijk hotspot' hij staat op wel in verbinding. Mailadres en ww zijn kort. Maar op de website van lexus kom ik ook niet verder. Erg traag. Lijkt dat die mogelijkheden niet beschikbaar zijn voor mijn systeem. 😔
 

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
72
54
18
Dat kon dan wel eens de oorzaak zijn, een instelling op de site?
Als ik je was zou ik de klantenservice even bellen.
Het lijkt erin ieder geval op dat de oorzaak nu gevonden is!
 
  • Leuk
Waarderingen: Will.i.am

Will.i.am

Nieuw hier
18 jun 2022
11
5
3
Dat kon dan wel eens de oorzaak zijn, een instelling op de site?
Als ik je was zou ik de klantenservice even bellen.
Het lijkt erin ieder geval op dat de oorzaak nu gevonden is!
Welk systeem heb jij/ Misschien dat daar een verschil in zit v.w.b. mogelijkheden. Hoor graag van je.
 

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
72
54
18
Lexus Premium Navigation V2 MM15, staat er. Maar het probleem lijkt bij de website van Lexus te liggen, c.q. je account daar.
 

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
72
54
18
Als je inlogt op de site van Lexus en je gaat naar de e-store, zie je dan bij Aankopen - Alles ook zaken staan als Lexus Premium Traffic?
Zo niet, dan moet je nog even aankopen (=gratis).
 

Citrofiel1975

Hoort erbij
8 nov 2022
95
55
18
De mijne zegt bij Aangekocht:

GOOGLE SEARCH GS - ( 11/17/2019 - 12/31/2023 )

lexus-blue-icon.png

GOOGLE SEARCH
Toestel ID:xyz
Zoek Google's Points of Interests direct vanuit de auto!

Blijkbaar heeft vorige eigenaar dit ooit al gedaan?

Maar ik kan niks aankopen daar verder, de e-store tab is leeg - zowel in Safari als in Chrome, dus daar ligt het niet aan :-(

Toch nogmaals de dealer raadplegen denk ik?
 

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
72
54
18
Ik heb er zelf veel meer staan. Zou even een foto maken met de telefoon, maar krijg de mededeling dat Lexus problemen heeft met het systeem.
Ga het later wel even weer proberen.
Maar wellicht dat als de problemen over zijn, je wel meer functionaliteiten kunt kopen?
 

Will.i.am

Nieuw hier
18 jun 2022
11
5
3
Ik zie idd allerlei gratis apps. Erop klikken en aankopen gebeurt er niks. Zie niets in winkelmand. Website is ook traag.
Ik heb recht op gratis nav updates tot 2024. Werkt niet. Nog niets gehoord van Lexus Nederland.
 

Will.i.am

Nieuw hier
18 jun 2022
11
5
3
Ik heb er zelf veel meer staan. Zou even een foto maken met de telefoon, maar krijg de mededeling dat Lexus problemen heeft met het systeem.
Ga het later wel even weer proberen.
Maar wellicht dat als de problemen over zijn, je wel meer functionaliteiten kunt kopen?
Lexus: de auto of website?
 

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
72
54
18
Nou, dat aankopen was inderdaad een heel gepruts, met foutmeldingen en/of klikken op een bevestiging boven in de website, die bij mij steeds buiten het beeldscherm viel.
Moest ik eerst per ongeluk omhoog scrollen!
Zodra de e-store weer werkt zal ik even inloggen en kijken hoe dat ook al weer werkte. In ieder geval niet zoals ik verwacht had (aanklikken en in de winkelmand).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Will.i.am

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
72
54
18
Lexus: de auto of website?
Website.

En nog even over een vorige vraag van Citrofiel1975: volgens mij koppelt Lexus die services aan de auto, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Edit: de e-Store lijkt weer wat op gang te komen. Ik kon er de volgende foto's van maken.
Dit zijn de services die ik er bij heb, maar in hoeverre dat wel/geen oorzaak is voor de verbindingsproblemen weet ik niet.
 

Bijlagen

  • IMG_2538.png
    IMG_2538.png
    157,7 KB · Weergaven: 55
  • IMG_2539.png
    IMG_2539.png
    145,5 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Will.i.am