Navigatie vraag

Will.i.am

Nieuw hier
18 jun 2022
11
5
3
hi,
Ik heb in mijn Lexus CT200h een Premium navigation generation 2, navigatie.
Als ik via menu, naar kaartconfiguratie ga, kom ik bij deze onderstaande situatie uit.

1692478265228.png


functie 1 en 2 zijn instelbaar, 3, 4 & 5 niet.

Weet iemand van jullie waarom 3, 4 & 5 niet zichtbaar zijn?

Hoor graag van jullie.

mvg,
William
 

Bijlagen

  • 1692478178134.png
    1692478178134.png
    142,2 KB · Weergaven: 60

Richie

Hoort erbij
1 aug 2023
35
50
18
Heb zelf ook een account aangemaakt voor mijn IS300h waarbij ik meteen afvroeg waarom ik het niet bij de voorganger (CT) had gedaan, veel gratis opties die meteen tevoorschijn kwamen. Helaas viel de software-update niet te installeren dus ga ik afspraak maken met dealer.

De gebruikersnaam was bij mij ook te lang, er blijkt onder accountgegevens iets van een 8-letterige alias te worden aangemaakt als gebruikersnaam, deze past wel. Alleen kan ik nog steeds niet ontdekken of 'ie wel of niet gelinkt is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me en Will.i.am

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
72
54
18
Waar dat Lexus-ID voor is weet ik niet, maar inloggen doe je met je inloggevens (net zoals op de website).
Als ie gelinkt is, krijg je bijvoorbeeld ook actuele verkeersinformatie binnen (enkele minuten na het starten van de auto), mits je die module natuurlijk gratis "gekocht" hebt.
Ook kun je op de website zien (na inloggen) of je auto gekoppeld is aan je account (Dashboard => Mijn Auto's).
 

Will.i.am

Nieuw hier
18 jun 2022
11
5
3
Waar dat Lexus-ID voor is weet ik niet, maar inloggen doe je met je inloggevens (net zoals op de website).
Als ie gelinkt is, krijg je bijvoorbeeld ook actuele verkeersinformatie binnen (enkele minuten na het starten van de auto), mits je die module natuurlijk gratis "gekocht" hebt.
Ook kun je op de website zien (na inloggen) of je auto gekoppeld is aan je account (Dashboard => Mijn Auto's).
Mijn actuele verkeersinfo krijg ik: smartphone gekoppeld aan nav, tethering aan. Als ik contact wil maken met Lexus Portal zie ik meestal niets gebeuren. Gisteren wel een keer contact gehad. Blijft 'instabiel' zal ik maar zeggen. Website is ook nog steeds 'niet je van het...'
 

Richie

Hoort erbij
1 aug 2023
35
50
18
Waar dat Lexus-ID voor is weet ik niet, maar inloggen doe je met je inloggevens (net zoals op de website).
Als ie gelinkt is, krijg je bijvoorbeeld ook actuele verkeersinformatie binnen (enkele minuten na het starten van de auto), mits je die module natuurlijk gratis "gekocht" hebt.
Ook kun je op de website zien (na inloggen) of je auto gekoppeld is aan je account (Dashboard => Mijn Auto's).
Bij mij was de inlognaam (die ik ook gebruik voor de site, een mailadres) te lang en kon je maar een stuk of 12 tekens max invullen. Hierna kon ik ook geen verbinding krijgen.
Na het proberen van de Lexus-ID lukt het wel, nu met hotspot aan etc en bij mij wel 'verbinding succesvol' en verkeersinfo etc binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me