Navigatischerm schoonmaken

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Weet iemand hoe het naviagatiescherm uitgeklapt kan blijven zonder dat het scherm actief is?

Ik heb gemerkt dat zolang het scherm aanstaat het statisch geladen blijft. Als je het dan vervolgens probeert schoon te maken met een stofdoek/plumeaux, wordt alle stof uit de doek getrokken. Wanneer het scherm uitstaat zal het niet meer zo statisch geladen zijn.
 

sjoerdtiel

Hoort erbij
10 mei 2011
62
0
0
twcoolen zei:
Weet iemand hoe het naviagatiescherm uitgeklapt kan blijven zonder dat het scherm actief is?

Ik heb gemerkt dat zolang het scherm aanstaat het statisch geladen blijft. Als je het dan vervolgens probeert schoon te maken met een stofdoek/plumeaux, wordt alle stof uit de doek getrokken. Wanneer het scherm uitstaat zal het niet meer zo statisch geladen zijn.

Wellicht een tip om een screenwipe te gebruiken, waarmee je ook laptop schermen kan schoonmaken?
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
sjoerdtiel zei:
twcoolen zei:
Weet iemand hoe het naviagatiescherm uitgeklapt kan blijven zonder dat het scherm actief is?

Ik heb gemerkt dat zolang het scherm aanstaat het statisch geladen blijft. Als je het dan vervolgens probeert schoon te maken met een stofdoek/plumeaux, wordt alle stof uit de doek getrokken. Wanneer het scherm uitstaat zal het niet meer zo statisch geladen zijn.

Wellicht een tip om een screenwipe te gebruiken, waarmee je ook laptop schermen kan schoonmaken?

Dat is een optie, maar geeft vaak ook strepen. Aangezien de displays/schermen in de CT nogal krasgevoelig zijn wil ik eigenlijk een plumeaus of stofdoekje gebruiken. Maar wanneer het scherm aanstaat trekt het meer stof aan dan dat de doek verwijderd.