Nick's GS450h F-sport

Nick450H

Nieuw hier
8 apr 2015
9
0
0
Aankomende dinsdag gaat de auto naar de dealer voor de montage van een aantal onderdelen, welke dat zijn blijft nog even een verrassing. Als ik de auto terug heb zullen er uiteraard foto's volgen maar voor nu houd ik het hierbij :p
Om jullie niet helemaal zonder foto's achter te laten heb ik nog een tweetal foto's van de allereerste subtiele aanpassing aan de GS.
2dbtpqf.jpg


2rfsx7n.jpg
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Altijd handig voor als je vergeet welk merk je rijdt :)

Ziet er goed uit :thumbsup: Ben benieuwd wat er gemonteerd wordt.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
we zijn allemaal erg benieuwd !
om echt eens iets anders te modden , hebben ze zo een puddlelight ook in "Dacia"? :p
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Dat is al een leuke gimmick!
Ben benieuwd naar de foto's van de aanpassingen. 📷
 

Nick450H

Nieuw hier
8 apr 2015
9
0
0
Ik heb de auto vandaag eind van de middag weer op kunnen halen.
Helaas kon niet alles gemonteerd worden wat ik in gedachten had maar toch ben ik tot zover tevreden met de wel gemonteerde spulletjes.
Ik heb de GS350 diffuser laten monteren en deze is om wat contrast aan te brengen in matzwart gespoten.
Ook is er aan de voorzijde een Skipper lip geplaatst die naar mijn mening de voorkant net af maakt.
Afgelopen maandag gelijk even de emblemen van de klep en skirts verwijderd wat het ook weer even wat strakker maakt.
Ik zal binnenkort een wat uitgebreidere fotoshoot houden maar voor nu wat snelle foto's genomen met mijn telefoon.
De bedoeling was ook een uitlaat te monteren die eigenlijk onder de GS350 hoort te zitten maar deze bleek nog wat aanpassingen nodig te hebben voor hij goed paste, dit moet binnenkort maar gedaan worden wanneer ik hier een geschikt bedrijf voor vind.
219e9hi.jpg

or8h38.jpg
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
netjes ! die diffuser maakt die kont wel af :thumbsup:
en een lip doet het op elke auto goed , erg netjes
 

Nick450H

Nieuw hier
8 apr 2015
9
0
0
Bedankt SC:D

Vandaag de instaplijsten met verlichting binnen gehad.
Nu nog een setje skirts zoeken die me in de smaak valt, mogelijk nog een andere achterklep spoiler en met de tijd de emblemen ook omruilen voor een setje dark chrome emblemen.
Van mijn Accord heb ik nog velgen liggen die ik helaas nooit heb gemonteerd omdat ik hiervoor de wielkasten moest uitrollen maar deze passen qua offset en breedte perfect onder de GS.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
super ! dat is een geluk dat je Accord velgen hebt die onder je GS passen , als je ze toch hebt liggen gewoon er even onder zetten om te kijken of ze goed staan op de GS
ik vermoed dat je dat voor 13 juni niet gaat halen qua mods maar we zijn natuurlijk erg benieuwd hoe de tweeling van Hube zo naast elkaar eruit zullen zien
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Mooie aanpassingen als je deze Lexus in je achteruitkijkspiegel aan ziet komen rijden ga je vanzelf opzij naar rechts
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Zoals het hij eigenlijk hoort te zijn :thumbsup::thumbsup:

Mooi gedaan!

Waar heb je die Skipper lip gekocht? Ben je er al uit hoe jij gaat verlagen?
 

Nick450H

Nieuw hier
8 apr 2015
9
0
0
Bedankt jongens.

Hube,

De lip heb ik via John ( JDMautoparts ) gekocht bij Ravspec, hij besteld er zelf ook spullen en zodoende kon mijn lip mooi op dezelfde pallet om de verzendkosten flink te drukken.
Wat betreft verlagen ben ik nog zoekende, de RSR zal in combinatie met de lip waarschijnlijk net te laag worden voor hier in de buurt met sommige van die ellendige schansen die ze drempels noemen. Tanabe zou net de mooie hoeveelheid zijn maar ik ben nog aan het informeren of deze wel onder de Hybrid gaan.

2hs9evb.jpg


10qiiib.jpg
 
Laatst bewerkt:

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Ik zou als het even kan voor een schroefset gaan , kun je hem altijd omhoog draaien mocht hij te laag zijn en de demping van de shocks zelf regelen , maar goed ik denk dat Hube je hier goed kan helpen qua ervaring
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb je een PM gestuurd.
 
Laatst bewerkt: