Nieuwe Lexus rijder

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Hallo Allemaal,

Zal mij even voorstellen, :hi: ik ben Andr? hoogenkamp, kom uit Nieuwleusen, en dat ligt in Overijssel vlakbij Zwolle, voor mijn beroep ben ik torenkraanmachinist, en zo als dat mooi heet ZZPer, werk dus voor mij zelf, rij voor mijn werk met een Volkswagen Caddy, is qua prijs wat interessanter, maar prive reed ik altijd een Toyta Avensis, uit 1998, 8 jaar probleemloos gehad, nu stond er bij de garage waar ik altijd ben, al een tijdje,een maand of 3 een lexus IS 220d 2006, je kijkt er eens bij, maar je bent meteen verkocht, wat een mooie auto, nu de stoute schoenen aan getrokken, een proefrit gemaakt, maar ja dan ben je de klos, wat een auto, en wat een power, dan wil je niets anders meer dan deze wagen, dus gekocht, morgen kan ik hem halen, zit al een tijdje op het forum te kijken, en vind het allemaal wel leuk om het te lezen, dacht laat mij maar voorstellen, als ik eens wat weten wil is het wel zo netjes.

Met vriendelijke groet Andr?
 

jpsystem

Actief
14 mrt 2012
135
1
18
Hallo succes met je Lexus, goed het forum lezen daar leer je veel van.

En morgen natuurlijk :photo: van je bolide.

gr. Jps
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Andr?,

Welkom op het forum! Toen ik mijn eerste Lexus kocht zij de verkoper tegen mij dat ik verkocht zou zijn voor het leven. Ik geloofde hem toen niet......
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hube zei:
Hoi Andr?,

Welkom op het forum! Toen ik mijn eerste Lexus kocht zij de verkoper tegen mij dat ik verkocht zou zijn voor het leven. Ik geloofde hem toen niet......

Deze sla ik even op ;)



Welkom Andre!
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
andr? zei:
Hallo Allemaal,

Zal mij even voorstellen, :hi: ik ben Andr? hoogenkamp, kom uit Nieuwleusen, en dat ligt in Overijssel vlakbij Zwolle, voor mijn beroep ben ik torenkraanmachinist, en zo als dat mooi heet ZZPer, werk dus voor mij zelf, rij voor mijn werk met een Volkswagen Caddy, is qua prijs wat interessanter, maar prive reed ik altijd een Toyta Avensis, uit 1998, 8 jaar probleemloos gehad, nu stond er bij de garage waar ik altijd ben, al een tijdje,een maand of 3 een lexus IS 220d 2006, je kijkt er eens bij, maar je bent meteen verkocht, wat een mooie auto, nu de stoute schoenen aan getrokken, een proefrit gemaakt, maar ja dan ben je de klos, wat een auto, en wat een power, dan wil je niets anders meer dan deze wagen, dus gekocht, morgen kan ik hem halen, zit al een tijdje op het forum te kijken, en vind het allemaal wel leuk om het te lezen, dacht laat mij maar voorstellen, als ik eens wat weten wil is het wel zo netjes.

Met vriendelijke groet Andr?

Iedereen weet waar Nieuwleusen ligt ... The LS400 Sanctuary zit daar ook ...

Welkom .... als ik er weer ben kunnen we een ini mini meeting houden.

Groet

Lexxie
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Iedereen bedankt voor het warme onthaal, er volgen nog wel wat foto's, overal waar ik nu kom zijn de reacties op de auto super, de Lexus heeft toch wel iets speciaals, zeker qua uiterlijk, doet mij in elk geval goed, en lexxie of iemand anders de koffie staat altijd klaar in Nieuwleusen.
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Hierbij nog een paar foto's van mijn aanwinst, valt een beetje in het niets, met de mooie exemplaren die voorbij komen op het forum, maar ja begin is er, het belangrijkste ook, de Lexus.
Lexus (4).JPG]
 

Bijlagen

  • Lexus (6).JPG
    Lexus (6).JPG
    168,3 KB · Weergaven: 37
  • Lexus (2).JPG
    Lexus (2).JPG
    94,6 KB · Weergaven: 31

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Hoezo valt deze in het niets bij andere exemplaren? Fantastische auto!!
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Ok? ok?, bedankt voor de complimenten, misschien was ik wat te bescheiden, :neutral: ben er zeer tevreden mee.
 

polderkip

Nieuw hier
27 okt 2012
6
0
0
Hey Andre , welkom !

Je hebt een hele mooie lexus hoor!

En het lexus gevoel laat je nooit meer los!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Andre

bij deze nog een welkomsberichtje van mij :) want ik heb je al in andere posten gezien! :)