Nieuwe NX bestuurder

sanookh

Nieuw hier
23 mrt 2024
6
12
3
Ik heb vandaag een nieuwe NX450h+ executive met Mark Levinson audio gekocht (voorraad model) welke in mei geleverd zal worden. Kleur Sonic Grey, bekleding Dark Rose leder.
Ik hoop van dit foum veel interessante tips en informatie te kunnen krijgen.
NX450h.jpg

nx450int.jpg
 

Bijlagen

  • nx450int.jpg
    nx450int.jpg
    140,9 KB · Weergaven: 20

Bobusa

Actief
12 okt 2008
242
144
43
Geslaagde auto. Gefeliciteerd!
Kleur is wat saai maar dat ben ik. Mijn LS is ook grijs, wat 'm wel past. Een lexus SUV mag van mij wel wit of rood zijn maar dat is nu eenmaal persoonlijk. Mooie kleuren combi binnen!

Als je 'm in het echt hebt dan wat mooiere foto's delen. Kunnen we de kleur beter beoordelen.
 
Laatst bewerkt:

sanookh

Nieuw hier
23 mrt 2024
6
12
3
Dankjewel!
Super gaaf, wat een plaatje 👍
Dankjewel, ik was ook verrast dus dat maakte de beslissing makkelijk!
Schitterende auto. Ik ga vast sparen voor over een paar jaar..
Je hebt al een NX300 toch? Dan ben je al een eind op weg haha!
Geslaagde auto. Gefeliciteerd!
Kleur is wat saai maar dat ben ik. Mijn LS is ook grijs, wat 'm wel past. Een lexus SUV mag van mij wel wit of rood zijn maar dat is nu eenmaal persoonlijk. Mooie kleuren combi binnen!

Als je 'm in het echt hebt dan wat mooiere foto's delen. Kunnen we de kleur beter beoordelen.
Qua autokleur ben ik wel conservatief, tenzij ik een 'gewaagde' kleur in het echt heb kunnen beoordelen, want beoordelen op een kleurstaal kan ik niet.
Deze is een voorraadmodel (nieuw geimporteerd dus flink voordeliger) dus heb hem in het echt kunnen zien. Eerlijk gezegd stond deze kleur bovenaan mijn lijstje, ook voor het interieur, dus de beslissing was snel gemaakt. Wordt in mei geleverd (ga eerst nog met vakantie) dan zal ik nog wat foto's maken.
Ik was niet persé op zoek naar een 450 maar vanwege de lage BPM bijtelling voor de plug in hybrid kan een importauto flink voordeliger zijn dan in NL
Mooi hé! Zo’n Lexus NX ! (y)
Veel rijplezier ermee.
Dankjewel, ik heb geen proefrit gemaakt want ik vertrouw erop dat dat wel goed zit!
 

Lexy

Actief
17 mrt 2023
134
69
28
Ja, Die T’s, maar er zijn er meer. De Pole* o.a. Natuurlijk zijn er mensen die dat wel mooi vinden. Ik denk dat het ook een beetje van de leeftijd afhangt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa