nog een keer voorstellen

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Ik ben Yvonne, Al een geruime tijd Lexus rijder (volgens mij 10 jaar inmiddels), ik heb me ooit eens voorgesteld hier maar ben niet vaak online. Ik kom hier wel regelmatig als ik op zoek ben naar info, onderdelen of iets dergelijks ;-)
Ik ben begonnen met een IS200 uit 1999, mijn man reed deze auto al en ivm de vele kilometers die hij reed moest hij op zoek naar een diesel. Omdat we het toch een hele fijne en mooie auto vonden en er geen afstand van konden doen hebben we besloten om mijn auto te verkopen en de IS te houden als tweede auto. Uiteindelijk nog heel veel mooie en veilige kilometers gereden en vorig jaar besloten om er toch afstand van te doen. De auto had nu 260.000 km op de teller en er was inmiddels voor de 2e keer gezinsuitbreiding, dus het ontbrak ook een beetje aan ruimte. We kwamen een mooie RX300 president uit 2004 tegen waar we meteen aan waren verkocht. Afgelopen week hebben we hier de beruchte hagelbui over ons heen gehad, en dus ook over onze auto... nu even afwachten of ie te redden is. Zo niet, dan nog even kijken of we hem zelf opknappen of voor een ander exemplaar gaan, ik zal daarom de komende tijd waarschijnlijk wat vaker op de Marketplace te vinden zijn...

Groeten Yvonne
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Dag Yvonne, ik ken de beruchte hagelbui gelukkig alleen maar van de internet filmpjes en tv maar wat een ramp, niet te geloven.
hopelijk is de Lex te redden. Succes.
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Het leek bijna op dit verhaal Yvonne http://www.autoweek.nl/klokjerond/289/lexus-is200-sport
Maar dat is Sandra.
Wat een ramp die hagelbui, succes met het opknappen of anders met de andere 😊👍🏻

Ja klopt, dat verhaal ben ik ook ooit eens tegengekomen, echt leuk, want dat is een exacte kopie van ons verhaal! Echt superleuk om te lezen dat er een ander koppel is dat precies hetzelfde verhaal heeft.

Komt allemaal wel goed, is nu alleen even balen, ik heb de auto pas een jaartje en we hebben er best lang naar gezocht... Het is niet anders en gelukkig is het maar materi?le schade, je zou zo'n steen van 10 cm maar op je hoofd krijgen... Dan toch maar liever op de auto :p​​​​​​​
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Het laatste nieuws,

Afgelopen week te horen gekregen dat mijn huidige RX300 President niet meer te redden was. Na flink speurwerk een hele mooie RX450H President tegen gekomen! Deze gisteren bekeken, testrit gemaakt... en verliefd... :oops:

Komende week even afwachten wanneer we onze oude behagelde in moeten leveren en dan weten we ook wanneer we onze nieuwe (tweedehandse) op mogen gaan halen! :thumbsup:

Groetjes Yvonne