nummerplaatje monteren, eitje of drama?

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Tijdens het bezoek aan de laatste meeting, heb ik twee nummerplaatvasthouders aangeschaft om drie redenen;
- plaathouder achter rammelde, zat iets scheef en plastic was gescheurd
- beetje reclame voor lexusforum.nl
- 1 reserve, jeweetmaarnooit

Simpele klus dus, echter, nummerplaat eruit, zie ik 4(!) giga zelftappers zitten, dwars door het plaatwerk geschroefd....en bij twee was de kop eraf gedraaid... De originele bevestigingsgaatjes van Lexus waren uiteraard leeg :roll:

Ik beken hierbij een kleine uiting van ongenoegen uitgesproken te hebben.. Maar goed, de boel eruit geboord en licht begin van roest aangepakt, originele gaten gebruikt en klaar. Oftewel, klusje van 5 minuten wat dan uiteindelijk 1.5 uur wordt :X
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Onbegrijpelijk he, dat iemand iets op die manier vast zet... Maar gelukkig ben je er op tijd bij en zijn er nog geen gaten in gerot.

Staat goed trouwens :rulez:



gr. koen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Klasse! :) Ziet er goed uit. had ook even moeite de stopverf te verwijderen. Bij Alan was alles hard geworden, die heeft volgens mij ook goed zitten schelden.

Maar goed, direct door de plaat heenschroeven, wie bedenkt dat?
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
@blue-eyes, dat heb je idd gemist. En de volgende meeting is pas begin volgend jaar. :-D
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
had jij ook al zelftappers! ik had precies hetzelfde!!! :X originele gaten een halve cm ernaast en flinke roest!
zijn echt een stelletje prutsers geweest! ben ook zeker een uurtje bezig geweest!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Wat mij dan nog het meest verontrust is dat ik kennelijk niet de enige ben... :O

En zeg nou zelf, lexusforum.nl op je plaat (en sponsoring) staat wat beter dan (in my case) 'Mengelers' nietwaar? Niets ten nadele van de laatste overigens :D
 

suwie

Actief
15 feb 2011
328
0
0
Hoe kan ik aan de lexusforum plaathouder komen zonder te hoeven wachten op de volgende meeting
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Binnenkort gaan we ze aanbieden bij donaties. We moeten dit nog even opzetten, maar waar woon je Suwie? Misschien woon je in de buurt bij ??n van ons?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Als ik Alor binnenkort zie, geef ik hem wel wat platen mee. Dan kunnen jullie vast wat regelen :)