OEM velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Voor wie naarstig op zoek is naar Originele velgen voor z'n Lexus en er niet uit komt of de prijs misschien te hoog vind bij de dealer, ik kan het meeste wel regelen. Ik dacht laat het hier maar even weten :)

Misschien ook wel TTE en TRD velgen
 

Jappie

Hoort erbij
12 apr 2009
35
0
0
Als je nog eens 1 losse 2e hands IS200 velg hebt liggen voor een nette prijs, dan heb ik daar misschien wel belang bij. Afbladerende lak is geen punt, dat kan ik zelf wel herstellen. Velg moet wel recht zijn.

Kwam er vorige maand na een snel leeglopende band namelijk achter dat m'n reservewiel redelijk krom is. Dermate dat er nog wel in noodgeval mee gereden kon worden, maar de velg zichtbaar onder de auto trilde. Daar de velg nu weer in de kofferbak ligt, lig ik er niet wakker van, maar zou het graag weer netjes willen hebben.
 

Jappie

Hoort erbij
12 apr 2009
35
0
0
Hallo Jelmer,

Beter laat als nooit, bedankt voor je reactie. Had (destijds) een mail gestuurd naar de verkoper maar daar heb ik nooit reactie op gekregen.

Ik kijk nog wel ff verder :wink:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Als je ze niet vind, dan kan ik ze altijd nog wel voor je ergens vandaan halen. Maar volgens mij worden ze ook wel regelmatig aangeboden hier in Nederland.

Maresia heeft ook wel wat slopers staan :idea:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.