Ok, een LS400 uit 1992.

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Hoe reset je dat simpel... in de garage boeken staat hoe je het handmatig kan resetten. Maar aan de computer koppelen is denk ik het makkelijkst. Zelf vind ik lampjes altijd bijzonder storend (ik had een LS400 waar alles van brandde....) Ik denk dat ze bij de Lexus dealer niet te beroerd zijn om dat even te doen trouwens. Ik werd ook goed geholpen dat ik een paar foutmeldingen had

Radio's zijn wel te vervangen voor een dubbel-din, maar vaak verlies je dan de originele subwoofer. Ik zou slopers in de gaten houden. Al heb ik ook nog een radio liggen die je mag proberen, gaf geen super geluid meer vergeleken met waar ik hem voor verving. Maar er kwam geluid uit. Anders kan je altijd nog onderdelen gebruiken. Niet teveel haast mee hebben hoor, want hij ligt in friesland en ik moet hem dan weer even opgraven :D

A/C display is helemaal niet zo kostbaar dus. zoek maar op Ebay.
 

catastrofus

Nieuw hier
12 aug 2011
18
0
0
Tegenover mijn werkgever zit een Toyota/Lexus dealer, dus dan denk ik dat ik daar maar even langs ga.
Wellicht vinden ze het leuk om nog een rijdend exemplaar van 20 jaar oud te zien... :)

Met die radio heb ik helemaal geen haast, ik kan ook zonder. Ik ga het maar eens onderzoeken.

Thnx voor je antwoorden!
 

catastrofus

Nieuw hier
12 aug 2011
18
0
0
Moet de huidige radio nog proberen. Mocht alles tot een oorverdovende stilte leiden dan wil ik graag van je aanbod gebruik maken.
Vooralsnog zijn de eerste prioriteiten de bestuurdersstoel en de dempers die de motorkap omhoog houden, vergeten dus om die in het lijstje op te nemen.


Jelmer zei:
Hoe reset je dat simpel... in de garage boeken staat hoe je het handmatig kan resetten. Maar aan de computer koppelen is denk ik het makkelijkst. Zelf vind ik lampjes altijd bijzonder storend (ik had een LS400 waar alles van brandde....) Ik denk dat ze bij de Lexus dealer niet te beroerd zijn om dat even te doen trouwens. Ik werd ook goed geholpen dat ik een paar foutmeldingen had

Radio's zijn wel te vervangen voor een dubbel-din, maar vaak verlies je dan de originele subwoofer. Ik zou slopers in de gaten houden. Al heb ik ook nog een radio liggen die je mag proberen, gaf geen super geluid meer vergeleken met waar ik hem voor verving. Maar er kwam geluid uit. Anders kan je altijd nog onderdelen gebruiken. Niet teveel haast mee hebben hoor, want hij ligt in friesland en ik moet hem dan weer even opgraven :D

A/C display is helemaal niet zo kostbaar dus. zoek maar op Ebay.