Hij komt uit Duitsland, bouwjaar 2012. Hij is compleet dealer onderhouden en er staat maar liefst 54000 km op de teller.
Ik werk zelf in een garage (niet als monteur), de originele filters zijn besteld, zodra hij binnen is krijgt hij alle vloeistoffen en filters nieuw en we doen er een nieuwe apk op, tuv was bijna afgelopen. Dan eerst op vakantie en dan zal ik, remvloeistof, transmissieolie en cardanolie laten vervangen.
Ik kon niet echt wennen aan die cvt bak, er zitten flippers aan het stuur en ik rijd wat unieks, dat vind ik ook leuk, kan ik echt van genieten. Motorblok van de IS250 is ook gewoon betrouwbaar, geen snelheidsmonster maar dat is prima.
Als je kijkt waarvoor een IS Fsport nu weggaat dan zie je dat de prijzen niet dalen maar stijgen, echte liefhebbers auto’s.
Volgende week gaat hij op transport, gaat hij naar de RDW en gelijk de garage in.
Als we terug zijn van vakantie zal ik hem onderhanden nemen en laten glimmen als een keutel in de manenschijn……..dat gaat echt wel lukken met de kleur Onyxzwart. Ben er blij mee, mooie opvolger van de GS300. De RX was even voor tijdelijk, prima auto maar heeft voor mij nog niet de wauw factor.