onderdelen LS400 UCF10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
bijna alles ligt gewoon binnen bij mij aan de zaak. sub-frame moet nog verder gedemonteerd worden, maar eerst het voor sub-frame er onder vandaan en weg met de body!
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
How to remove a engine..

zonder brug of takel:

men neme 1 Lexus, maken alles los terwijl deze nog op zn pootjes staat en kan rollen
dan haalt je de wielen weg en nog wat ander los spul, je zet de body incl. motor zo hoog mogelijk op balkjes/plankjes/steunen
je zet een krik onder de motor en haalt het subframe los, daarna laat je de motor met body laten zakken op een zwenkwielwagentje (hondje) en doet de achterkant nog hoger en zet de steunen zo ver als mogelijk aan de voorkant.
dit is het moment om de achtkant te laten zakken. dan komt dus de voorkant omhoog en rol je de motor onder de body vandaan...

30872_129709677052992_100000418814245_238331_6561202_n.jpg



TATAAA!!!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Geniaal :D dit gaat nog handig worden :idea: Ik kan wel een takel regelen, maar dit werkt in mijn situatie denk ik makkelijker
 

Fabian1981

Nieuw hier
15 jun 2010
13
0
0
He joep hoe is de staat van de bestuurders gordel???? ik kom met die van mij helaas niet meer door de apk. welke kleur bekeleding zit er in en wat is de staat daar van?
 

Fabian1981

Nieuw hier
15 jun 2010
13
0
0
laat me raden jij hebt hem al leeg gehaald??? ik heb er zelf ook grijs in zitten alleen de bestuurders stoel is slecht en heeft helaas maar 1 kant die mee beweegt. ( bekend probleem ik weet het ).
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
stoel en gordel zijn grijs! en beschikbaar!
de auto heb ik zelf leeg gehaald, daar heb ik Jelmer niet voor nodig.. :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik verzamel alleen Blauw en Beige :lol:

Dat stoel probleem is wel op te lossen. ik moet even het onderdeel nummer dan voor je opsnuffelen. Want je kan die soort van pijpsleutel die de andere kant van de leuning laat scharen gewoon nog bestellen... in de USA althans.

Anders heb ik er nog wel een goed bruikbare los liggen denk ik :lol: tevens ook nog wel losse scharen als die naar de zak is.

FYI: Als je leuning van je stoel slijtage heeft. kan je de leuning van de passagiersstoel van joep, als die nog in mooie staat is, uitwisselen met jouw bestuurdersstoel leuning :idea:
 

Fabian1981

Nieuw hier
15 jun 2010
13
0
0
kijk dat zijn nou nog is slimme ideen had ik nog niet over na gedacht. maar de gordel die is niet gerafeld of wat dan ook? is de bestuurderstoel nog heel en werkt de rugleuning daar wel aan allebei de kanten??? heb ook nog wel wat klein spul nodig, zoals de schakelaar van de centrale vergrendeling aan de bijrijders kant en het handvat aan de bestuurders kant. en wat zijn de prijzen die je in gedachten had? Owja voor ik het vergeet te vragen zijn de stoelen met of zonder verwarming?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
De zittingen zijn alleen niet uit te wisselen tussen links en rechts :wink:

Als ze geen stoelverwarming hebben, dat is ook uit te wisselen, even het leer van het schuim afhalen. Ik zou alleen het schuim en het leer van dezelfde leuning bij elkaar houden. pasvorm is gek genoeg per stoel toch net even verschillend :cry:
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Fabian1981 zei:
kijk dat zijn nou nog is slimme ideen had ik nog niet over na gedacht. maar de gordel die is niet gerafeld of wat dan ook? is de bestuurderstoel nog heel en werkt de rugleuning daar wel aan allebei de kanten??? heb ook nog wel wat klein spul nodig, zoals de schakelaar van de centrale vergrendeling aan de bijrijders kant en het handvat aan de bestuurders kant. en wat zijn de prijzen die je in gedachten had? Owja voor ik het vergeet te vragen zijn de stoelen met of zonder verwarming?

geen stoelverwarming, klein los spul heb ik ook nog wel.. doe eens een lijstje via pm

stoelen:
36027_132609036763056_100000418814245_252159_7852144_n.jpg
 

Fabian1981

Nieuw hier
15 jun 2010
13
0
0
de bestuurders stoel werkt daar de rug leuning wel helemaal van???? zo ja wat wil je voor het setje hebben???
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
ja de stoelen werken goed! bestuurderkant heeft links (op foto rechts) op de rugleuning instapschade, functioneerd nog naar behoren.
qua prijs.. 150 euro voor alle twee
 

Fabian1981

Nieuw hier
15 jun 2010
13
0
0
ok nette prijs wanneer zou ik ze eventueel kunnen komen halen??? voor mij komt het weekend het het beste uit laat het maar even weten groetjes fabian.
 

Fabian1981

Nieuw hier
15 jun 2010
13
0
0
bedankt jeroen voor de spullen ben blij dat ik nu ook gelijk een goed werkende cd wisselaar in mijn auto heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.