Onderweg

lexusbreda

Nieuw hier
31 okt 2010
7
0
0
Mede Forumleden

Gisteren ontzettend leuk berichtje gekregen van Lexus Nederland dat de door mijn bestelde Lexus CT 200 per boot uit Japan is vertrokken. Geweldig nieuws natuurlijk (Let op je brievenbus !!!).
Super actie van Lexus.

Ben wel benieuwd natuurlijk hoe lang hij onderweg is, kan bijna niet meer wachten, maar zoals ze zeggen tergend dichtbij !

:rulez:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hele betrouwbare datum, dealer kan zien waar je auto uithangt namelijk. Dus de datum is heel aannemelijk.
Tenzij Egypte het Suezkanaal dichtgooit natuurlijk, maar dat zijn variabelen waar je niks aan kunt doen. :worship:
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
ct200H zei:
Hele betrouwbare datum, dealer kan zien waar je auto uithangt namelijk. Dus de datum is heel aannemelijk.
Tenzij Egypte het Suezkanaal dichtgooit natuurlijk, maar dat zijn variabelen waar je niks aan kunt doen. :worship:


Ik zal ook eens naar verwachte leverdatum vragen, is wel handig om te weten wanneer ik mijn huidige verkocht moet hebben!!
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Ik heb hem in december definitief besteld. De dealer gaf toen aan eind april te leveren. Toch lijkt hij al op de boot te staan.
Na de champagne enkele weken terug, vandaag mijn menu kaart binnengekregen voor de persoonlijke instellingen. Opsturen voor 23 februari ...... en de tijd loopt door. Zal dan toch ergens begin maart worden denk ik. Kan niet wachten.
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Bart71 zei:
Op deze boot staan de dealer demo?s en enkele showroom auto?s, de First Edition uitvoeringen en enkele klanten auto?s die in Oktober en November besteld zijn.

Dat is goed nieuws! Ik heb begin november besteld, dus hopelijk staat de mijne er ook op :)
 

Sage

Nieuw hier
24 jan 2011
10
0
0
Ik heb de CT ergens in November besteld, staat op de eerste boot en volgens de dealer zal de uitlevering in week 3 van Maart zijn....
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Ik vraag me af..... zouden alle eerste CT's rijklaar gemaakt worden door Louwman. Ook vanwege die "menukaart" Wat op zich netjes is en een leuk gebaar, maar vind het zelf leuker door die instellingen en handleiding te worstelen.

Volgens mij kunnen de dealers dit moeilijk handelen. 700 auto's over....hoeveel? 11 dealers ofzo??
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Mijn CT200 die pas net deze week is besteld heeft als verwachte leverweek 24 (dat is half juni, toch?)... En ik lees ook wel eens dat ze sneller leveren uiteindelijk, wat dan weer van belang is voor de meet van 28 mei... Nou ja, fingers crossed maar, ik hou jullie op de hoogte!
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
700 CT's al besteld, arme autopoetsers bij die paar Lexus-dealers. Dat wordt hard werken de komende maanden maar wel leuk voor ons merk. Meer dikke ellen op de weg tussen als dat Aygo schroot. :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Audiophile zei:
Ik vraag me af..... zouden alle eerste CT's rijklaar gemaakt worden door Louwman. Ook vanwege die "menukaart" Wat op zich netjes is en een leuk gebaar, maar vind het zelf leuker door die instellingen en handleiding te worstelen.

Volgens mij kunnen de dealers dit moeilijk handelen. 700 auto's over....hoeveel? 11 dealers ofzo??


Ik weet niet of dat je weet dat alle europese Lexussen en Toyota's via een groot distributiecentrum in Zeebrugge binnen komen en geprogrammeerd worden????????????

En als iedereen zelf gaat programmeren wordt het een lekker zooitje bij de dealer, heb je wel eens geprogrammeerd? Weet je hoe dat gaat? Als je dit niet weet laat het dan lekker aan de dealer of Louwman over,............ voor er de grootste problemen ontstaan. ;)
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
ct200H zei:
Audiophile zei:
Ik vraag me af..... zouden alle eerste CT's rijklaar gemaakt worden door Louwman. Ook vanwege die "menukaart" Wat op zich netjes is en een leuk gebaar, maar vind het zelf leuker door die instellingen en handleiding te worstelen.

Volgens mij kunnen de dealers dit moeilijk handelen. 700 auto's over....hoeveel? 11 dealers ofzo??


Ik weet niet of dat je weet dat alle europese Lexussen en Toyota's via een groot distributiecentrum in Zeebrugge binnen komen en geprogrammeerd worden????????????

En als iedereen zelf gaat programmeren wordt het een lekker zooitje bij de dealer, heb je wel eens geprogrammeerd? Weet je hoe dat gaat? Als je dit niet weet laat het dan lekker aan de dealer of Louwman over,............ voor er de grootste problemen ontstaan. ;)

Dit zijn gewoon simpele instellingen die in de handleiding zijn terug te vinden..... ergens twee knopjes 5 seconden ingedrukt houden en je zit in het menu.

Is geen complex computersysteem hoor....

Ik hoef het toch niet bij de dealer te programmeren??? Kan ook voor de deur....
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Eehhmm die staan nooit in de handleidingen van een Lexus of Toyota produkt die bij de auto geleverd worden.

Ze doen dit omdat iedereen anders gaat zitten rotzooien en als het dan niet werkt gillend naar de dealer lopen en roepen dat het zo'n rotauto is, leer mij de consument kennen. :D
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Alor zei:
Ik heb er vandaag al een zien rijden voor het pand van Louwman in raamsdonkveer ,een zilvere met handelskenteken.
Het ging te snel om een foto te knippen maar ik moet zeggen dat het meer auto is dan ik dacht :rulez:


Ik heb er vandaag ook 1 zien rijden in raamsdonksveer en niet eens in de buurt van Louwman.
Dit keer was het een witte met geldige kenteken platen ..-lpd-. dat is het enige wat ik onthouden heb.
Ik kon er helaas niet achteraan gaan om hem beter te bekijken maar wat ik heb gezien :rulez:
 

willemvdvliet

Hoort erbij
18 okt 2010
27
0
0
RVP-38 zei:
Alor zei:
Ik heb er vandaag al een zien rijden voor het pand van Louwman in raamsdonkveer ,een zilvere met handelskenteken.
Het ging te snel om een foto te knippen maar ik moet zeggen dat het meer auto is dan ik dacht :rulez:


Ik heb er vandaag ook 1 zien rijden in raamsdonksveer en niet eens in de buurt van Louwman.
Dit keer was het een witte met geldige kenteken platen ..-lpd-. dat is het enige wat ik onthouden heb.
Ik kon er helaas niet achteraan gaan om hem beter te bekijken maar wat ik heb gezien :rulez:

Het was in iedergeval geen first Edition :)