Mijn LS is ook niet meer origineel hoor :wink: en dat wordt nog wel erger :twisted:
Maar ik hou hem 'classy'
Waar je op moet letten? teveel :lol: Wat voor modeljaar heb je op het oog?
bij alle LS400's:
-Stuurpomp lekkage
-Motor moet fluisterstil zijn, geen getik, anders --> kleppen stellen (arbeidsintensief)
-Distributiesnaar, waterpomp dienen op tijd te vervangen worden (om de 150.000km) het scheelt een hoop ???? als dat al gedaan is
-Draagarm rubbers raken verrot, vooral de voorste boven. Merk je wel aan een bonk als je wat harder van een vluchtheuvel af rijdt
-Instrumentarium gelieve ook werkend
-Een Lexus hoort eigenlijk droog van onder te zijn, geen olie bende. klepdekselpakkingen mogen wel een beetje zweten.
-Het is wel lekker als je luchtvering het ook doet, kan je voorlopig lekker sturen. op een gegeven moment moet het er toch onderhoud als je je portemonnee te vriend wil houden
-het liefst een dealer onderhouden exemplaar.
Even wat langer wachten/zoeken kan je een hoop geld schelen.
Er staat een hele mooie hier in alkmaar te koop, maar die kost ?11.500,-
Eerder stond die voor ?8500 :evil: . gekocht door ??n of andere handelaar die er dus flink aan wil verdienen!!
P.S. : Houdt er trouwens wel rekening mee dat een LS400 je al snel ?2000,- aan vaste lasten per jaar kost (Wegenbelasting + verzekering)