Paul Walker net overleden

Dane

Nieuw hier
19 aug 2013
19
0
0
Eerder deze week was er nieuws vanuit facebook dat Paul Walker
AKA Brian o Connor in Fast and Furious saga, overleden was.
Dit was een Hoax en was zoals vele andere sterren hebben meegemaakt, gewoon een scam.

Echter heb ik net het droevige nieuws ontvangen dat hij, samen met een passagier, in zijn nieuwe Porsche Carrera GT overleden zijn, nadat de auto een paal raakte en in vlammen op ging.

Deze info heb ik van een vriend per sms gekregen (hij was op dezelfde charity evenement als Paul)
daarna heb ik nog een belletje gehad van een leverancier van me, die vrij veel zaken met Paul deed.
Dus hierom wist ik dat her serieus was (inmiddels is het overal op tv in amerika)

Ik moet zeggen dat het erg jammer is dat wij een "autoliefhebber" zoals dit verliezen, ook als persoon was Paul Walker op youtube etc te zien als een normale gast, en niet een soort van apart geval omdat hij acteur was.
Daarnaast had hij een zeer mooie auto collectie, waarvan vele autos zeer zeldzaam zijn.

Rest in Peace Paul.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik lees het nieuws ook net. Verschrikkelijk.....
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Slechts 40 dat is heel erg veel te vroeg. R.I.P. Paul Walker
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
dat was voor mijn ook een shock, al kende ik hem niet maar je verwacht het niet...
 

Ehrgeiz

Hoort erbij
23 okt 2013
66
2
0
Vind het echt heel, heel erg klote. Ik en m'n broers zijn een soort van opgegroeid met The Fast and The Furious en Paul Walker was een van de redenen dat die franchise zo tof was. Hele chille, laid-back gozer leek het me en zeker toch een jeugdheld voor vele mensen die momenteel in de car-scene zitten.

Rust in vrede.