Professionele filmer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Zijn er hier mensen die professioneel, of zeer bekwame amateurs die een video kunnen maken en editten? En die ook de nodige apparatuur hebben?

Ik zit er aan te denken om met een aantal leden van het forum een video te gaan maken. Maar als je het filmen aan mij met mijn zielige camera gaat overlaten dan gaat het niet goed komen.

Edit, mochten er kosten aan verbonden zitten, zou je deze dan aan mij (via PM of e-mail aan info (at) lexusforum.nl) willen opgeven. Dan kunnen we kijken of we deze kunnen verdelen onder de deelnemers.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je ziet het vaak gebeuren in de US. Die jongens weten er nog een mooie clubvideo van te maken ook. Zoals the Chosen video is wel heel erg gaaf.

http://vimeo.com/42516096

Maar dan moet je echt een goede filmer hebben met goede aparatuur.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey.. me pa is prof fotograaf en heeft vroeger ook veel gefilmt...kan het is vragen aan hem. Bewerken doet die zoiezo wel graag;) je horen ervan :hi:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
dat zou zeker leuk zijn ja :p, want ik ben een super slechte fotograaf :p
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
He's looking in to it :)

Heb wat filmpjes gestuurd om te bekijken of dat zou lukken;) hoor vanaaf wat ;)
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey hey...

Hier eindelijk het bericht.... Me pa wil wel filmen maar wil weten hoe en wat.. Het filmpje wat ik hem heb laten zien van al die lexus-en op het Dominicaans Republiek (denkik) dat kan die nie.. daar heb je meer voor nodig maar de auto's mooi filmen en wat leuke shots is geen probleem.
Admins...maybe kunnen jullie laten weten wat je zoal in gedachten hadden dan kan ik hem inlichten en hoe en waar :D :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.