Radio vervang vraagjes

Whisper1234

Nieuw hier
23 jul 2014
8
0
0
Goeden avond allen,

Ik ben Johann, proud owner van een IS200, half leer, handbak en uiteraard een kapotte cdspeler.

Nu wil ik mijn radio gaan vervangen voor deze: http://www.jvc.nl/product.php?id=KW-V20BTE&catid=263

ik heb al heel wat zoek en lees werk gedaan naar kabels en verloop stekkers etc etc. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Mijn type is200 heeft een versterker achter het dashboard vakje zitten. ik wil deze niet meer gebruiken.

Dus wat heb ik nou eigenlijk nodig. een landrover 120 kabel? een iso verleng kabel? en dan de radio? heb ik dan alles?

en waar kan ik die landrover120 kabel vinden? ik zoek heel google af. maar krijg hem maar niet te pakken. het liefst zou ik dan een webshop hebben waar ik ook die verleng kabel kan kopen.

Graag hoor ik van jullie,

Mvg,
Johann
 
Laatst bewerkt:

Whisper1234

Nieuw hier
23 jul 2014
8
0
0
Ik heb geen idee, ik weet niet wat ik nodig heb, ik zie op amazon.co.uk alweer 3 verschillende kabels.

En ik zou het zo graag in nederland willen bestellen, want ik heb geen creditcard
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
je hebt nodig om de radio werkend te krijgen zonder versterker de verloop van de landcruiser 120.
daarnaast een verlengkabel van de iso stekker.
de landcruiser 120 stekker sluit je aan op de kabels die uit de versterker komen.
daarop de iso stekker en dat is alles....
 

Whisper1234

Nieuw hier
23 jul 2014
8
0
0
Hij zit er in, alles werkt hoe het moet! zelf een verleng kabel gemaakt en een carkit tussen monteer stekker achtig iets had ik verder nog gebruikt :thumbsup: