RC300h in zwart (foto manipulatie)

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Eventjes een uurtje de tijd voor mezelf gehad om te spelen met photoshop. Ik vroeg mij af hoe de auto er in het zwart uit zou zien. Heel goed is het niet gelukt, maar het geeft wel een idee. Ik heb ook een blauwe gemaakt (zie post verderop) en voor het vergelijk de rode en zilveren hieronder geplaatst:


rc350_black2.jpg
rc350_blue2.jpg
m1myb6lbfmex.jpg
m1myb6lbbhf2.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt Johanm en GPS :)

Alor, Ik zou de auto dan in een zwart metallic kleur nemen. Enne, het is volgens mij, nieuwe vriendin, motor of cabrio.

Hier in het blauw :)
rc350_blue2.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Deze versie van de zwarte is wellicht wat beter, ik heb hier grijswaarden gebruikt om het rood te compenseren:
rc350_black3.jpg
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Fraaie tryouts Hube. Maar een coupe vraagt altijd om wat expressieviere kleuren (dat zie je goed aan jouw grijze versie, dat werkt niet)
Als we een kleur bij je mogen bestellen probeer eens de, voor mij, kleur van het jaar 2013 die ik op de Frankfurt beurs zag. De Infiniti q30 concept was een gedrocht maar de kleur de mooiste van de beurs :rulez:
infiniti-q30-concept-2013-frankfurt-auto-show.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Die kleur is redelijk moeilijk voor elkaar te krijgen. In het goud/geel lukt het nog net. Ik heb grijswaarden gebruikt om het sneller te kunnen doen:
yellow.?g?.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het is moeilijk om de auto in een lichtere kleur te krijgen. En ik wil er eigenlijk niet de tijd instoppen. Dan ben ik zo de hele avond bezig :) Stelt de familie niet echt op prijs :p
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Hube zei:
Het is moeilijk om de auto in een lichtere kleur te krijgen. En ik wil er eigenlijk niet de tijd instoppen. Dan ben ik zo de hele avond bezig :) Stelt de familie niet echt op prijs :p

Hier nog een. Meubelboulevard ontweken door de auto maar eens te polijsten, glazen, sealen en Collonite erop voor de winter. Net klaar en meer afgepeigerd dan zo'n boulevard. Zal de rest van de avond maar lief zijn. :D
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Hij is ietsje doffer maar de reden heb je al uitgelegd. De q30 was sterk metallisch en moet je in het echhie gezien hebben zoals men dat blijkbaar ook omschrijft voor de rode 4-coat RC.
Bedankt voor de geslaagde manipulatie(s) :rulez:
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Als rasechte Batman voel je natuurlijk meer voor het geweldige kleurenpallet van een Ford T model :p