sc430 op slot en accu leeg

everardus

Nieuw hier
19 jun 2022
4
4
3
De accu v mijn Sc430 is leeg en dus afstandbediening werkt niet. Bovendien staat de auto klem tegen een muur in de garage aan dus kan er links niet in mbv de sleutel. Wie heeft een tip om dit probleem op te lossen ? Zelf denk ik aan motorkap te openen maar dat kan ook alleen maar van binnen uit ? Wie heeft een top idee ? Alvast bedankt.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
Kan je misschien de kofferbak openen met sleutel? Weet niet of de sc de accu in de kofferbak heeft maar dan misschien door een achterlicht te demonteren en stroom op kabels aldaar zetten, misschien dat het systeem een impuls krijgt waardoor je de auto met afstandsbediening kan openen.
Wel omslachtig en anders anwb, die zijn reuze handig en hebben verschillende oplossingen, misschien dat ze de auto op soort dolly's zetten middels een krik en zo de auto overzij trekken en je met sleutel via bestuurdersdeur hem weer open krijgt.
 

everardus

Nieuw hier
19 jun 2022
4
4
3
inmiddels is het probleem opgelost door met een kleding hanger aan een stok bevestigd door de smalle rechte deuropening aan de klep onder dashboard getrokken om zodoende de motorkap te openen. Zodat ik mbv accukabels de accu heb kunnen opladen. Dank jullie reacties.