schade aan de CT en red carpet

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
pas een schade gehad aan mijn ct. :(

er lag iets op de weg wat tegen de onderzijde was geklapt waardoor er een dikke vette kras op de dorpel was gekomen. moest opnieuw gespoten worden, schade 450,-.

auto 2 daagjes kwijt... :X

maar ik kreeg hem wel volledig gewassen en uitgezogen terug, en dat bij een regulier herstelbedrijf.

hij zei, tja ik moet je wel de lexus service geven :rulez:
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Ik heb nog niet eens een Lexus en ik krijg die service ook altijd. Na elke reparatie of beurt krijg ik m'n huidige auto schoongewassen en -gezogen terug. Daarin is Lexus zeker niet uniek (meer).
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik krijg 'm bij de Lexus dealer niet gewassen terug :D :D

Ze durven ivm verlaging en spoilers de wagen niet door de wasstraat te halen :p



Maar, idd, ik weet niet beter of een schadeherstel bedrijf doet dit. Vaak door een stagiaire. Is natuurlijk een goede reclame voor hun ;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Je kunt dus min of meer stellen dat Lexus hierin de norm heeft gezet :D

Overigens, de haal- en brengservice is ook niet verkeerd, of doen andere dealers dat ook?

Mijn Lexus werd na vervanging van de distributie ook niet gewassen, maar ik kreeg wel onder excuus een was-tegoedbon en een gratis set reservelampjes (wilde ik kopen).

Keurig opgelost.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Bij twee andere merken (1 is LandRover, van de andere zal ik de naam niet noemen) ;) doen ze de auto ook wassen na een beurt. Voor de LandRover is dat ook bijna de enige was beurt welke dat kreng krijgt.

Ophalen zullen ze waarschijnlijk ook wel doen, maar dat laat ik niet gebeuren. Ik heb geen zin in een telefoontje van een politie agent dat er ergens een uitgebrande station tussen een aantal bomen staat of net wat minder erg, dat ze willen confirmeren dat ik daadwerkelijk mijn auto heb meegegeven voor een beurt, omdat ze in de achtervolging moesten met 250+ km/u en dus dachten aan joy-riding.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik heb geen zin in een telefoontje van een politie agent dat er ergens een uitgebrande station tussen een aantal bomen staat of net wat minder erg

Haha, overdrijven is ook een vak. Tijdens het wassen laten ze wellicht de raampjes of het schuifdak open? En bij de grote beurt vergeten ze er olie in te gieten en schroeven je wielen niet vast?

Maar feitelijk wel een interessant gegeven (wellicht nieuw topic), want wie heeft daadwerkelijk slechte ervaringen met haal- en brengservice?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Zo'n audi in snelle uitvoering mag best rond een boom. Wegvervuiling :D :D





Ik heb geen slechte ervaringen daarmee, alleen maar goede.
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Ik wil even terug naar de wasstraat, netjes dat ze je auto wassen maar hoe zit het met krassen op je lak?
Ik doe het liever zelf wat is jullie ervaring?
Gr. Kopske
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Als je geen krassen wilt: met de hand. Er zit wel verschil tussen de diverse wasstraten. Lexus Amersfoort gebruikt ergens een wasstraat die beduidend minder krast.

Verschil van de materialen waarvan de borstels zijn gemaakt.