Scherm van verbruik valt weg bij CC

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Bij mijn CT valt het scherm van het verbruik weg als ik de CC aanzet. Ik beschik overigens over de versie zonder navigatie.
Hij geeft dan in het kleine schermpje rechts onderin aan 'set'. zodra hij van de CC afgaat schakelt hij weer terug naar de verbruiken. Is dit op de een of andere manier te wijzigen? Ik zie graag ook de verbruiken als ik op de CC rij.
 

Lex

Nieuw hier
6 apr 2011
9
0
0
Je kunt de display knop een keer indrukken nadat je de CC aan hebt gezet. Dan komt het verbruik weer terug.
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ja daar was ik al achter, echter is dat niet echt de oplossing die ik hoopte te vinden :neutral:
Is er geen andere mogelijkheid om dit in te stellen?
Waarom zou ik dat 'blanco' scherm willen :(
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
De logica snap ik ook niet, net als de toerenteller die naar de powermeter gaat als je in Sport mode de cc aan zet.
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ja dat de toerenteller niet automatisch aanspringt als je de sport stand inschakelt tijdens het rijden was mij ook al opgevallen. echt apart. Ik snap de logica er niet van maar goed ;-).
 

Dino286

Nieuw hier
30 jul 2012
23
0
0
Bas36 zei:
Ja daar was ik al achter, echter is dat niet echt de oplossing die ik hoopte te vinden :neutral:
Is er geen andere mogelijkheid om dit in te stellen?
Waarom zou ik dat 'blanco' scherm willen :(

Heeft iemand ooit een oplossing aangedragen gekregen? Ik vind dit ook erg storend.