Schoonmaken Bekleding

leclerq

Nieuw hier
6 mei 2011
13
0
0
Ik wist toen ik de auto bestelde dat de kans er was, de bekleding is immers licht van kleur en van stof en ik heb een dochter van 4.

Na bijna 5 maanden goed opletten is het dan toch gebeurd, ze had vieze schoenen en ik heb het niet gezien, heb haar achterin gezet in haar kinderstoel en nu zit er dus wat hondenpoep aan de bekleding van de passagiersstoel.

Ik heb vast voorzichtig de stukjes eraf gehaald maar weet niet hoe ik dit nu goed schoon kan maken zonder te gaan vlekken.

Heeft iemand een goede tip om de bekleding schoon te krijgen zonder dat ik de vlekker er juist in wrijf?
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Ik heb zelf goede ervaringen met Meguiars Carpet & Interior Cleaner. Voor de kleine vlekjes in mijn vorige wagen hielp het wel.

Echter kreeg ik de cola vlekken na een vrijgezellenfeest er niet mee uit. Die heb ik toen professioneel laten reinigen. Kosten zaten rond de 12 euro per zitting (pas op voor kleurverschil!).
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Maistah zei:
Opzich is 12 euro per zitting niet eens zo erg! Maar hoe groot is het kleurverschil? Heb je wellicht foto's?

Ik heb helaas geen foto's want ik heb destijds ervoor gekozen om alle zetels te laten reinigen.

Ik moet wel zeggen dat mijn Audi destijds al bijna 2 jaar oud was, maar de verschillen voor/na waren gigantisch.

Het leek alsof ik een volledige nieuwe bekleding erin gekregen had.

5 zetels ? 12 euro is inderdaad niet heel veel geld.