schuifdak en ramen hebben kuren Resetten?

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Ik heb het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden, na het losgekoppeld hebben van de accu zijn de ramen van de passagiers niet meer te bedienen vanaf de bestuurders zijde en is het schuifdak ontregeld. Ik weet dat je dan wat moet resetten , maar wat en hoe?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
ramen opnieuw programmeren. Je loopt naar iedere deur toe, doet het raam met de bediening van de deur een stukje naar beneden en houdt de knop in de omhoog stand voor 10 seconden (dus ook omhoog houden nadat het raam dicht is). Doe dit bij iedere deur en de ramen kunnen vanaf de bestuurderszijde weer bediend worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stef 70.

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Thanks, en het schuif/kanteldak ? hij vind niet de juiste positie voor het sluiten en gaat dus na het dichtschuiven direct door naar kiepen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
1. sleutel in aan positie
2. Druk de kantelknop en hou deze ingedrukt.
3. Het dak gaat kantel open, kantel dicht, volledig open, volledig dicht.
4. Laat de kantelknop los.

daarna moet de reset compleet zijn.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Hube, hartelijk dank , net de boel gereset alles werkt weer zoals het hoort. Spontaan werden ook de cd's uitgeworpen (zie ander topic) zal wel toeval zijn :sneaky:
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa

Stef 70.

Nieuw hier
18 dec 2022
1
1
3
Dank voor deze nuttige info. Ik had hetzelvde probleem . Heb geen boekje bij mijn gs300 2005. Probleem met ramen en schuifdak nu opgelost. Thx
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa