Spamhoek!

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
damn.. dat was op het nippertje! maar dat is geen echte Altezza... die waren alleen RHD
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ja ik zie altijd dezelfde filmpjes op internet: die jonge gastjes in het Midden-Oosten hebben wel geld maar denken meteen dat ze een Loeb zijn met hun auto's. Ik werk in die landen en geloof me ze kunnen niet rijden. Moet altijd snel en als ze zichzelf dood rijden zijn ze meteen in het paradijs, zo denken ze echt. Maar laat ze maar.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hahaha, zouden er dan ook 7 of weet ik veel hoeveel Lexussen op ze wachten waar de maagden in kunnen rondscheuren in heaven?? :worship:
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Iggy zei:
Morgen naar de garage om te vragen hoe het staat met m'n LS. Ik wil dat ding weer op kenteken en erin rijden!
En hij is gereed. Rekening bedraagt 416 euro maar ik klaag niet. Woensdag komt hij weer op kenteken. Ik overweeg om hem naar de Toyota dealer in Kleve te brengen voor 'n grote beurt en distributie wissel. Ik ben alleen benieuwd wat dat gaat kosten (1700/1800 euro(?)). Nu maar hopen dat de jaren lange stilstand wat deze auto gekend heeft hem niet al te hard geraakt heeft. Hij is helemaal nagekeken en technisch in orde bevonden zonder fouten (ja, ook op LPG).

Voel me opeens weer 'n stukje gelukkiger. :mrgreen:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice Iggy! gefeliciteerd! EINDELIJK!!! dit betekent ook dat je bij de meet aanwezig zult zijn?
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Ongelofelijk. Wat een vage gasten. Maar toch wel knap, ik doe het ze denk in niet na.

Ik zou er niet eens opgekomen zijn om dat te proberen. :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
haha ja, die had ik ook gezien, jammer dat je het einde niet goed ziet! Gisteren even in een CT mogen zitten... wat is dat een mooie auto zeg... Ik had mijn twijfels over de achterkant, als ik de foto's bekeek, maar in het echt is die erg mooi! over een paar week even rijden... ze hadden gewoon een whiteboard vol met afspraken :)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
hahaha ze hebben daar echt niks te doen in de zandbak, als ik de chauffeur was had ik de difflock ingeschakeld, kijken of ze dan de wielen er weer opkregen hahahahha,.... :D
 

Bijlagen

  • competitie uitnodiging.pdf
    106,8 KB · Weergaven: 49

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Stel je voor dat hij ??n van die wielen uit zijn handen liet stuiteren, zat er eigenlijk op te wachten :)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Is trouwens wel beter voor de vermindering van fijnstof in de atmosfeer, op 2 wielen rijden, om maar weer eens een groene opmerking te maken. Nog even en dit is het nieuwe rijden hahahahahha :D

Trouwens als dit op deze manier door monteurs van de dealer zou gebeuren is dit nog beter dan het redcarpet treatment van Lexus, je bent je auto helemaal niet kwijt, ...................nee hoor geen probleem kan ook onder het rijden banden wisselen,...... topservice daar in die zandbak,.... :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63

Klinkt heel raar, maar is wel gedurft! vraag me af hoeveel aanpassingen er gedaan moesten worden...
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Theres_Your_Problem.jpeg


:rulez: