Stickers op de rechter zonneklep

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Toen ik m'n nieuwe CT ophaalde, was ik onaangenaam verrast door de grote stickers op de buiten- en binnenkant van de rechter zonneklep. Prachtig interieur, lelijke sticker(s). Enige oplossing blijkbaar een klep uit een rechtsgestuurde auto te bestellen.
 

bruineluxury

Hoort erbij
22 mrt 2011
52
1
0
Lachen zeg,

Heb al 7.000 km in de mijne gereden.......

Nooit opgevallen die stickers :O


Maar toch bedankt, moet morgenochtend van Amsterdam naar Maastricht.

Heb ik 200 km heen en 200km terug om me er eens lekker aan te gaan irriteren ;)

Groet,
BL
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
postbuz zei:
Toen ik m'n nieuwe CT ophaalde, was ik onaangenaam verrast door de grote stickers op de buiten- en binnenkant van de rechter zonneklep. Prachtig interieur, lelijke sticker(s). En je krijgt ze er ook niet af!

De chef-monteur van de werkplaats van Mengelers had een suggestie, vervang deze door een rechter zonneklep uit een rechts gestuuurde auto.

Zo besteld, inmiddels aangekomen en gemonteerd. Geen sticker(s) meer, harmonie hersteld! (En nu heeft bovendien iedere zonneklep z'n eigen vakje om een kaartje of zo in te stoppen, voor wat dat waard is)

hey postbuz.... wat koste dat grapje? :D
 

mlatooy

Nieuw hier
26 jan 2012
7
0
0
Hallo Lexus rijders

Ik zie dat er hier niet echt meer gereageerd is op dit onderwerp maar,

weet er iemand of je die sticker er aan de buitenkant kan verwijderen zonder wat te beschadigen???

Groeten van een hele tevreden Lexus ct 200 H rijder ,

Marcel
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
[trekt jas aan en loopt naar de garage]

Jeetje, er zitten stickers op de rechter zonneklep. Nooit opgevallen!

Misschien moet ik m'n give-a-damn-o-meter ook maar es laten checken, want hij slaat alweer niet uit...
 

mlatooy

Nieuw hier
26 jan 2012
7
0
0
Ach ja mijn vrouw die zei het toevallig dus die probeerde direct omdat eraf te halen maar gelukkig stopte ze daar mee want volgens mij gaat dat niet zo maar .
Maar bedankt voor de tips ik ga wel is even kijken wat ik ga doen zo erg is het ook weer niet hoor.
Mijn meter sloeg ook niet uit

groetjes Marcel
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik heb ze ook! Ik zou je aanraden om deze te laten verwijderen bij de dealer. Ik mag aannemen dat zij daar wel de middelen voor hebben!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
LOL, het maakt kennelijk veel bij je 'los'..

Maar goed, kennelijk is er een markt voor sticker- en logoloze auto's ;)
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
mlatooy zei:
Hallo Lexus rijders

Ik zie dat er hier niet echt meer gereageerd is op dit onderwerp maar,

weet er iemand of je die sticker er aan de buitenkant kan verwijderen zonder wat te beschadigen???

Groeten van een hele tevreden Lexus ct 200 H rijder ,

Marcel

Het is niet een sticker zoals vroeger. Dit is feitelijk op de stof gedrukt en is niet "afpeuterbaar".
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Maistah zei:
Ik heb ze ook! Ik zou je aanraden om deze te laten verwijderen bij de dealer. Ik mag aannemen dat zij daar wel de middelen voor hebben!

Nee, de dealer krijgt ze er ook niet af. Het Amerikaans/Japanse cover-your-ass principe.
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
postbuz zei:
Termin8r zei:
Niet afpeuterbaar? Ha! Daag me niet uit...

Die kans laat ik niet gaan :D Bij deze dus de uitdaging. Ben benieuwd naar de foto's enne niks "photoshoppen" :hi:
Is goed. Wanneer kom je je auto brengen? Die stickers zitten mij namelijk, zoals ik hierboven al schreef, totaal niet in de weg.